Show je eigen auto #56

Status
Not open for further replies.
Net me auto gewassen en die heb ik drooggereden over het lege terrein.

Ook wat leuke strepen neergelegd :P

Juist :p Ben net terug trouwens, airco is niet gevuld.. Een van de leidingen is lek, het zal eens niet zo zijn.. :| Kijken of ik ergens terecht kan om het te laten fixen, andere leiding (vorig jaar) zat twee weken levertijd op ofzo..

Wat een drama zeg, doe die auto weg joh, het wordt steeds erger. Kan me niet voorstellen dat dit normaal is, zelf niet voor een Alfa. Die levertijden zijn trouwens ook om te huilen bij Alfa zeg.

Dan was er pas natuurlijk ook nog dat geintje met de dopepuntsensor.. Dingetje kost 30 euro (Duits onderdeel trouwens ;) Bosch) maar zorgt er wel voor dat je auto er mee kapt :X

Sta je dan, midden in Frankrijk met een auto die niet verder wil als je te lang stil staat bij het stoplicht of als je te lang te langzaam rijdt. Met goed doorrijden (snelweg) en hogere toeren ging het nog wel goed namelijk, schijnt dat de weerstand van die sensor veranderd als ie warm wordt en dan sta je stil :rolleyes:

Trouwens, ototje staat wel alweer op 236.000km heh.. En de jaartjes beginnen nu vast ook wel mee te tellen.

Bij jou zijn er altijd onderdelen kapot waar ik echt nog nooit van gehoord heb of over heb gelezen op een VAG forum. Trek je conclusies :D

Vanavond zal ik ff een update posten, ik heb nu anyway een volledige 3inch pijp onder mn auto hangen:W

geluid = :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Als ik mun contact uit/aan draai
dan verschijnt het tekst op me boordcomputer
namelijk:

Kuhlwasser prufen betriebsanleitung
en "check" op me dashboard

wat betekent het precies?

wat moet ik allemaal doen?

gaat om e36 320i met vanos

Een dergelijk geintje had m'n schoonpa eens in z;n Zafira.. bleek het z;n ruitenwissersproeiervloeistof te zijn die op was.. beetje ruk vertaling van slOpel :P

Kijk naar een felgele 02, daar zit ik als passagier in als het goed is ;)

Deze dus :) Paar fototje alvast..

3711637956_a74d3ef41f.jpg

3711648452_98410ea67f.jpg

3711669376_d1bcc48c26.jpg

3710987017_e568e4b10d.jpg

Last edited:
Iemand enig idee of je een autotrailer oid kan huren/lenen voor een dag?
Moet namelijk volgende week een opel commodore ophalen :\

Edit: Heb al wel een paar gevonden maa rniet in apeldoorn, ga morgen wel ff langs een autobedrijf

Last edited:
De Golf1 maakt een beetje teveel kabaal de laatste tijd.

Wat zou het probleem toch kunnen zijn :rolleyes:

Supersprint%20fail.jpg

Zoals te zien is de aanslag wel erg licht van kleur in het spruitstuk. Veels te heet geworden ivm de isolatie tape ? Rest van de uitlaat is gewoon zwart van binnen. Spruitstuk weer gelast en alles gemonteerd en werkt gewoon naar behoren. Als het weer gaat scheuren moet ik toch maar eens kijken voor wat anders :) Beter had ik dat hok gewoon verkocht :+

nette bak :)

pre-facelift vind ik persoonlijk ook mooier,
maar met de faceliftkoplampen ligt het er ook maar net aan welk model voorbumper je monteert.

ter indicatie:
[ir]http://gratis-zoekertjes.onlinertjes.be/image/image/77889.jpg[/ir]

Vind die xenonlampen (Pilot) qua levensduur toch niet indrukwekkend moet ik zeggen... Links een H7 die 2 jaar gebruikt is (Leon & A4), deze is er dus echt mee gekapt... Rechts een H1 die een half jaartje gebrand heeft in de A3... De lichtopbrengst was voor mijn gevoel ook aanzienlijk minder na een tijdje...

[ir]http://i31.tinypic.com/a26qs8.jpg[/ir]

Tjah, toch bij Lars ofzo maar eens een nieuw setje voor de Focus bestellen :)

Status
Not open for further replies.
Back