Show je eigen auto #56

Status
Not open for further replies.
Als ik mun contact uit/aan draai
dan verschijnt het tekst op me boordcomputer
namelijk:

Kuhlwasser prufen betriebsanleitung
en "check" op me dashboard

wat betekent het precies?

wat moet ik allemaal doen?

gaat om e36 320i met vanos

Ik heb ook een probleempje met de bmw.

Mijn Ab van me centr. vergr. werkt niet goed. Hij doet het af en toe wel, en af en toe niet.

Mijn start onderbreker is hier ook aan gekoppeld. Soms gaan mijn knipper lichten wel branden, en gaat mijn onderbreker er ook vanaf.. maar dan gaan mijn deuren alleen niet open. Soms ook andersom. En ik had vandaag 2x dat ik hem op slot drukte, en dat hij daarna gelijk weer open ging.

Iemand een idee?

vanmiddag de auto even uitgelaten :D

(pakking tussen turbo en spruitstuk is lek dus klinkt niet helemaal 100% zuiver, en natuurlijk omdat het met een telefoon is opgenomen)

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=U71oO9PnidM"]YouTube - s15 rondjes driften 2[/ame]

8)

lol ik zat te wachten aan het einde totdat je naar de camera toe zou komen lopen maar was ff vergeten dat je aan de rechterkant uit zou gaan stappen :+ Leuk filmpje...ding klinkt nice :)

Met 4wd gaat dat een beetje moeilijk.. veel te veel grip voor en te weinig vermogen. Maar met nat weer kan je ook driften. Maar om gooien op normaal wegdek lukt niet, heeft die gewoon te weinig vermogen voor..

Met 4wd gaat dat een beetje moeilijk.. veel te veel grip voor en te weinig vermogen. Maar met nat weer kan je ook driften. Maar om gooien op normaal wegdek lukt niet, heeft die gewoon te weinig vermogen voor..

Met sneeuw is 4wd driften chaaf.

Heerlijke controle dan en enorm dwars gaan :P

Woei, mn koelslangen klappen dr niet meer af en hij wordt niet meer loeiheet tot nu toe 8)
En hij loopt nog mooier ook, die koppakking heeft dr echt grandioos uit gelegen zonder dat ie al teveel symptomen had in het begin :D

Status
Not open for further replies.
Back