Show je eigen auto #56

Status
Not open for further replies.
[ir]http://xs941.xs.to/xs941/09284/dsc_9324_copy__large_872.jpg[/ir]

Zo. Zaterdag proberen ermee naar Friesland te rijden, 200 km. Moet nog zien of dat goedkomt, neem al m'n onderdelen en gereedschap mee 8P

En oja, @ RobinL: Fiat Panda natuurlijk :D

3522622004_77ca8d1c22.jpg

P7080720.jpg

:+:+

@ erwinz heb trouwens met m'n chick die zwarte polo '00 gekocht, leuke bakkies:)
ding van m'n chick is goed laag met 15inch wieltjes incl platte bandjes staat al erg leuk:)

Nee, dat is van dat dikke soort van rubber.. Hoort ook niet trouwens en het is een beetje flexibel.
Edit Hier zie je het beter, moet het nog ff mooi oppoetsen!
P7080721.jpg

Wanneer je het laat spuiten gaat het sowieso werken na loop van tijd. Ik had het ook op mijn E30, blijft niet mooi. Gewoon even goed poetsen idd.

Stimmt.. komt omdat het flexibel is.. krijg je haarscheurtjes en dan lijkt het alsnog weer mat/niet mooi.. beter ff lekker in de BlackWow oid knallen 8)

Nee, dat is van dat dikke soort van rubber.. Hoort ook niet trouwens en het is een beetje flexibel.
Edit Hier zie je het beter, moet het nog ff mooi oppoetsen!

Ah oke :) Naja zie ze altijd zo eigenlijk, nu weet k waarom:P..

Maare ding ziet er al erg dik uit zo! Als nieuw denks:#.. Ben echt benieuwd als hij in elkaar zit :~

Stimmt.. komt omdat het flexibel is.. krijg je haarscheurtjes en dan lijkt het alsnog weer mat/niet mooi.. beter ff lekker in de BlackWow oid knallen 8)

Het blijft wel glanzend maar je krijgt gewoon de haarscheurtjes er in.

N000h :7 Foto? :P

Zal van't weekend ff fototje maken:) Vrouwen rijden ook echt lomp haha, eerder reedt ze met d'r broer d'r pickup nu een verlaagde polo, wel ff iets anders:+

Ah oke :) Naja zie ze altijd zo eigenlijk, nu weet k waarom:P..

Maare ding ziet er al erg dik uit zo! Als nieuw denks:#.. Ben echt benieuwd als hij in elkaar zit :~

Word zeker als nieuw:) Is ook echt niet mooi als de complete spoiler in 1 kleur is!! Kan ook echt niet wachten om naar de rdw te rijden en hem te keuren8)

Nee :(
De kans dat ik richting Leiden mag, is zo minimaal. Ik heb hem al wel helemaal in de mequairs staan, voor de zekerheid;)

edit: Iemand miss nog interesse in onze golf? Mag echt voor een prikkie weg nu!!!! Aangezien me pa het gewoon zat is, iemand die serieuse interesse heeft kan mij een pm sturen voor verdere info en alles wat je wilt weten :)!

:P

Status
Not open for further replies.
Back