Heb het idee dat ik dit weekend door heel Nederland ben ingehaald Nu ie een beetje betrouwbaar lijkt, kan ik me eens bezighouden met de looks van het zootje want ik kan het blok echt niet aanzien zo :X
Ik zal wel terugzwaaien, zat afgelopen half jaar op kamers dus niet veel gereden...
Edd China had gewoon een 650cc blokje erin gelepeld, niet heel veel bijzonders eigenlijk. Was meer looks op dat blok
Maar ik hou hem liever zo, hij is nu (voor zover ik weet) volledig origineel met het 496cc blok en de ongesynchroniseerde bak. Ik zou niet kunnen stoppen denk ik, woont een man in Barendrecht die al het verkrijgbare spul op zo'n 650cc blok heeft geprakt en daar nu bijna 40 pk uithaalt (www.fiat500.tk). Ik moet het doen met 18
Die vent met zn gerestaureerde 500 is hier nu bij mij thuis. Hij is ook lid van Fiat 500 club. Hij wilde er weer een gaan doen, dus als je hem weg doet . Net even gekeken, maar ding is echt gruwelijk. Hij gaat nu een 650 blok opbouwen.
Ziet er strak uit, zo van het plaatje. Jammer dat het een 500 L is, met die sierbeugels en al die chromen stripjes. Die heeft dat zwarte kunststof dash ook en dat kan ik echt niet aanzien :X
Ding is ook uberstrak. Taxatiewaarde van 5500 euro nu zei die. Hij liet site zien voor onderdelen. Complete deur voor 150€, motorkap net 100€, dan is het leuk restaureren. Binnenkant was wel met leer enzo
Ik moet nog een nieuw kofferdeksel, 70 euro. Goedkoper om nieuw te kopen dan uit te laten deuken :+ Probleem is wel dat heel veel van het nieuwe spul niet de kwaliteit heeft van het oude. Of de pasvorm. Maargoed, over het algemeen is er mee te leven.
Redelijk regionaal onderonsje op deze pagina trouwens
Mijn vader is er ook al heel wat jaartjes verliefd op, ik heb ze ook altijd al heel gaaf gevonden! Binnenkort toch nog maar eens met hem rond de tafel gaan zitten :+
Ben bijna afgestudeerd, dus straks hopelijk een redelijke baan, en dan is er wel wat geld over voor wat leuks ( hij is trouwens voor mijn pa, niet voor mij )
Als ik zelf een oldskool auto koop, dan staat de keuze al vast Er moet namelijk ooit een T1 komen :W
Electr. schuif/kanteldak
stuurbekrachtiging
150.000KM
En hij was maar €500 met nieuwe apk :W
Vorige week der ook maar eens een schroefset onder geknoopt. Nu inmiddels nog een stukje lager (kan niet lager met hulpveren) en een VR6 lip er op gehobby'd...