Show je eigen auto #53

Status
Not open for further replies.
Ja, hij had toch die forse snelheidsovertreding begaan? Ben wel benieuwd hoe dat is afgelopen.


Gister bij de officiee introductie van de nieuwe Nissan GTR.

IMG_0554.jpg
 
Kwam gister nog een Skyline bij ons op de dijk tegen, leek erg op de jouwe.. Bij bergambacht..
 
Woensdag wordt er al een gemonteerd, maar bedankt voor het aanbod:*. Doorsnee van 7 cm, dat kunnen ze echt niet meer fixen:P

Valt wel te repareren, alleen de verzekering keurt het niet goed ivm veiligheid.

waar laat je het raam vervangen? Toch niet bij CarGlass hoop ik?:X
 
carglass zijn echt oplichters, bij mij zou het 550 euro kosten incl montage van een nieuwe ruit. Ik zei dat een nieuwe originele ruit 160 euro kostte, en waar de rest van het bedrag dan heen zou gaan. Even later kon er al 200€ van de prijs af:P
 
Ik geloof het wel, het wordt bij mij op locatie gedaan iig:P.

Hoop ik voor je dat ze je stijlen en dak niet beschadigen, het raam niet lekt en suist.

echt een stelletje prutsers daar. Heb al zo veel ramen gezien van hun die opnieuw gedaan moesten worden. Of die ik zelf opnieuw heb gedaan....
 
Gister op de terugweg van Pro import gesport tegen een Porsche GT3 die ik al is eerder was tegengekomen op de A4. Ging behoorlijk gelijk op, en tot mn trots liep ik toch steeds weer iets op hem in. Toen ik er uiteindelijk toch voorbij ging kreeg ik toch het duimpje van de Porsche bestuurder 8)

Later die middag toevallig af moeten leggen tegen een GT2 :P Weer een nieuw streven :P
 
Ziet er goed uit Gijs. ben je een beetje te spreken over de Sabelt gordels? ben ook van plan binnenkort 4 punts gordels aan te schaffen, ik wil eigenlijk Takata gordels, maar die zijn 900 euro :X ( per 2... )
 
Danku,

Die sabelt gordels die ik heb vind ik helemaal prima! deze hebben alleen wel een normale sluiting.. een minpuntje.. :p (ookal is het wel makkelijk!)
 
Gisteravond een fotoshoot gehouden samen met mijn oude auto, heb al een paar fotos. Als jullie meer willen hoor ik het wel:P

voorproefje dan maar:)
3517318259_2bf89932ee.jpg

3518186882_7bb50ac4d8.jpg

3518557342_0b1f5fafe1.jpg

3518916703_fd1aca4dd8.jpg

3519970268_b8aa7b4aaf.jpg
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top