Show je eigen auto #53

Status
Not open for further replies.
Toevallig vandaag even een stuk gereden met zo'n 190 2.6, maar dat gaat gvd hard zeg, had ik echt niet verwacht:P
 
Gister een steentje geraakt:+

r8bb75.jpg
 
Heerlijk sterretje om te repareren :)

/edit

heb eventueel nog wel een nieuwe raam staan voor je...
 
Woensdag wordt er al een gemonteerd, maar bedankt voor het aanbod:*. Doorsnee van 7 cm, dat kunnen ze echt niet meer fixen:P
 
+ Die gordels, rammel daar eens gewoon zwarte in :+

Edit: Is toch de 3 liter Martijn? Zo ja waarom niet voor de 3,2 versie gegaan?

De gordels waren toen der tijd een optie, stoor me er eigenlijk niet aan:P

De 3.0 en 3.2 zijn toch aardig verschillend, en de 3.0 spreekt mij persoonlijk meer aan.

Over de grille zit ik zelf ook te twijfelen, heb er nog 1 liggen die maak ik zwart. Vind dit icm de wielen mooi staan. Deur en bumperlijsten weet ik ook nog niet, zo laten, of in kleur, of glimmend zwart:P. Verder zijn er genoeg plannen, maar dat komt allemaal nog wel, leuke spulletjes kosten veel centjes!
 
kan je idd meer me doen ja, maar blijkt ook dat er meerdere mensen wat problemen hebben gehad met de bak, heeft 'van wat ik heb gehoord' bekende probleempjes.

Volgens mij is dat de 240pk 3.0liter versie in Amerika waar je lekker mee kan knutselen.
 
De SMG-bak gaf bij een 3.2 redelijk wat problemen, op de 3.0 is deze nooit geleverd...

Maatje heeft een 3,2 met een SMG bak, pobleem is dat er druk verlies is in het systeem komt(als je de auto langere tijd stil laat staan). Daardoor gaat de olie terug in het resiovaar, en als je dan wil gaan rijden dan spring de bak in de beveiliging waardoor je dus niet kan rijden+pippi+ + dat er ook veel softwareupdates zijn geweest. Mocht je nou net de laaste versie niet hebben, dan kan dat ook voor problemen zorgen.

Vind het heerlijk rijden zo SMG bak hoor:love: Alleen de optie was gewoon mega duur + als bv. je hydraulische pomp versleten is dat je voor een nieuwe pomp werkelijk een fortuin moet neertellen.
 
Volgens mij is dat de 240pk 3.0liter versie in Amerika waar je lekker mee kan knutselen.

Leuk dat je ermee kan knutselen, maar de 3.2 heeft toch 320 pk? 80 pk verschil overbrug je alleen maar met drukvulling, en dat kan op een 3.2 ook lijkt mij.
 
Leuk dat je ermee kan knutselen, maar de 3.2 heeft toch 320 pk? 80 pk verschil overbrug je alleen maar met drukvulling, en dat kan op een 3.2 ook lijkt mij.

Nee en ja.

Amerika is zowel de 3.0 als de 3.2 liter beide met 240 pk geleverd.
In Europa heeft de 3.0 286pk en de 3,2 liter 321pk

Volgens mij was het zo dat de Amerikaanse blokken sterker waren en dat er dus ook veel meer mee valt te doen. Amerikaanse blokken zijn ook gebaseerd (is een) op een M50 blok, en dat is mischien toch wel een van de sterkste 6 in lijn blok.
 
Volgens mij was het zo dat de Amerikaanse blokken sterker waren en dat er dus ook veel meer mee valt te doen. Amerikaanse blokken zijn ook gebaseerd (is een) op een M50 blok, en dat is mischien toch wel een van de sterkste 6 in lijn blok.

Nogmaals, dat je er meer mee kan doen, dat is hartstikke leuk, maar voordat je op die 320 pk zit van die 3.2, dan mag je nog wel even. Daar zal je toch echt een dikke compressor of turbo op moeten zetten om dat te halen. En dat dat op een 3.2 ook kan, met bijna 500 pk als gevolg, kan je in onderstaande link zien. Een Amerikaanse uitdrukking is: "There is no substitute for cubic inches." En volgens mij hebben ze daar nog gelijk mee ook.

http://partyflock.nl/topic/1056085/PAGE/1.html
 
S50B30 is sowieso hufterproof!
Natuurlijk moet je die motoren wel goed warm rijden voordat je echt gas gaat geven.

Die amerikaanse versie lijkt me maar tam :X gewoon een veredelde M50.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top