Show je eigen auto #53

Status
Not open for further replies.
Errrggg mooi Martijn, wat had je ook weer voor motor? 325 toch? Enige puntje, naast die verlaging die voor wel ietsje nodig is, is imo nog die grill, die zou ik zwart doen ipv chrome. Maja erg mooie bak en het stoort totaal niet.
 
mijn "tamme" 190e 2.6

563880296_6_iLBc.jpeg


563881895_6_hhY9.jpeg


563882481_6_a654.jpeg
 
Last edited:
weejoo tof zeg :W handgeschakeld? ook foto's van het interieur? Zou wel even een andere grille scoren:p Een nieuw plastic grille rooster kost trouwens maar een tientje:)

mijne 2.0 automaat.. moet nog maar eens nieuwe foto's maken nu hij verlaagd is :W

[IR]http://i44.tinypic.com/2ustkzk.jpg[/IR]
 
Andere grill erin, spiegels mee laten spuiten, goed poetsen. 18" AMG`s oid + max verlagen en je hebt wel een toffe bak denk ik zo 8)
 
moet inderdaad een andere grille scoren ziet er niet uit zo, ja het is een handbakje, miss nog een x de nieuwste amg wielen er onder :P
 
Errrggg mooi Martijn, wat had je ook weer voor motor? 325 toch? Enige puntje, naast die verlaging die voor wel ietsje nodig is, is imo nog die grill, die zou ik zwart doen ipv chrome. Maja erg mooie bak en het stoort totaal niet.

+ Die gordels, rammel daar eens gewoon zwarte in :+

Edit: Is toch de 3 liter Martijn? Zo ja waarom niet voor de 3,2 versie gegaan?
 
2vm9hy8.jpg


Yeah!!

Vandaag ook even binnen en buiten schoongemaakt, aangezien het een rokersauto was en die nogal stonk, nu ruikt hij naar een nieuwe bank :P

Velgen had ik niet moeten schoonmaken :X, lak is echt een drama, en aangekoekt remstof, dus die weer snel vies zien te maken.

Zal ook eens een keer zelf fotos skieten.
 
2vm9hy8.jpg


Yeah!!

Vandaag ook even binnen en buiten schoongemaakt, aangezien het een rokersauto was en die nogal stonk, nu ruikt hij naar een nieuwe bank :P

Velgen had ik niet moeten schoonmaken :X, lak is echt een drama, en aangekoekt remstof, dus die weer snel vies zien te maken.

Zal ook eens een keer zelf fotos skieten.

Gwn ff opnieuw laten coaten joh die dingen 8)

Vind t wel toffe bakken :W
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top