Show je eigen auto #53

Status
Not open for further replies.
niks mis met een goede aftermarket xenon setje... ik heb mijn koplampen laten afstellen, en niemand heeft last van me + is het snachts gewoon veel beter doen..

ik heb dan ook alleen last van die dure SUV/hogere auto's... die lijken allemaal te verblinden..
 
Ik zou als ik jou was die velgen laten verbreden, 175/50-13 erom heen, en zilver spuiten icm chromen randen en naafdoppen, goed kick!

13_20081225_24.jpg

Wat mag zoiets kosten eigenlijk?

Want verbreed staal is idd goed vet :~
 
Wat mag zoiets kosten eigenlijk?

Want verbreed staal is idd goed vet :~

Verbreden kost maar 80 euro voor vier wielen bij vd Mik, dan nog laten coaten voor 200 euro, of zelf spuiten natuurlijk, ook prima te doen. En dan nog 4 175/50-13 bandjes, die zijn ongeveer 70 euro stuk.
 
niks mis met een goede aftermarket xenon setje... ik heb mijn koplampen laten afstellen, en niemand heeft last van me + is het snachts gewoon veel beter doen..

ik heb dan ook alleen last van die dure SUV/hogere auto's... die lijken allemaal te verblinden..

Mja, miss ligt t r er ook aan dat 9 vd 10 auto`s waar wij in rijden een stuk verlaagd zijn :P? Dan schijnen die lampen sowieso sneller in je porum lijkt mij.
 
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=PuSLDtnCh3c&feature=channel_page"]YouTube - Nissan Y60 37" Full Power part 3 in HD[/ame]
 
Bovenste is een M50 inlaat die gemodificeerd is voor een M52 motor.

Plaat die bij de M52 inlaat mist heb ik dmv kunststof lassen op de M50 inlaat gefixed.

Waarom ? Je kan wel zien hoe enorm groot het verschil is tussen de kanalen/poorten :P

Heb ik ook gedaan @ mn 328i cabrio. Vooral boven de 4000 toeren trekt het veel beter. Onder de 2500 geeft het iets minder trekkracht.

Op top scheelt het bij mij dik 10 km/h (bijna 250 op teller i.p.v. 235)
 
Jaja dat rijd je ook dagelijks :D

@ Dion, erg vet filmpje. Leuk om het eens in actie te zien :W
 
Last edited:
Iemand hier nog ideeën voor gave benzine en olieleidingen. Zit allemaal goed in het zicht bij die kever dus wil het mooi maken. Zit nu te kijken naar RVS omvlochten leidingen met blauw rode AN fittingen. Erg mooi maar ben zo 250 eur kwijt.. :X
 
Iemand hier nog ideeën voor gave benzine en olieleidingen. Zit allemaal goed in het zicht bij die kever dus wil het mooi maken. Zit nu te kijken naar RVS omvlochten leidingen met blauw rode AN fittingen. Erg mooi maar ben zo 250 eur kwijt.. :X

Waarom niet gewoon goedkope nylon omvlechting? Dat spul koop je per 100m in alle kleuren voor 1 knaak 80.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top