Show je eigen auto #53

Status
Not open for further replies.
Helaas gister niet zoveel gedaan als ik had gewild. Het valt niet mee om de vliegwielbout los te krijgen als de als het spul zo op je werkbank ligt. Ga ik morgen dus los laten halen hier in de buurt. Ook gelijk me tandwielen eraf persen en lager erop en dan weer erop laten persen. Dus gister maar wat losse klusjes gedaan aan het blok en onderdelen schoon maken etc. Draadeinde erin, klepveren op me koppen etc. Net voor de grap ff in elkaar geschoven en het past nog ook :P.

DSC02199.JPG
 
Wij laten het altijd doen bij een vent in Wateringen.. super service en zet echt heel netjes.. geen carcrap e.d. voor mij :P
 
Ben met een vriend bezig geweest website op te zetten. Bieden elke week een ander product aan en proberen dit zo scherp mogelijk aan te bieden. Zijn vanaf vandaag los gegaan. Aanbieding van deze week is nog niet zo denderend, maar staan wel goeie dingen in de planning (gereedschap, gel accu`s, audio spullen). Als ik dit hier niet mag posten dan hoor ik het wel. Weet iig wel dat ik niet de enige ben die actief zijn of haar bedrijf hier vertegenwoordigd :P

www.avao.nl

[ir]http://members.home.nl/sjoukje.devries/avao.jpg[/ir]
 
In navolging van ibood en 1dayfly? :P

Overigens niet om het direct af te kraken.. maar het scheelt mij (€95,60-€94,50) = €1,10 met een andere site.. niet zo'n mega/noemenswaardig verschil als bij aanbiedingen op ibood/1dayfly. Verder staat er niet op hoe (of ik kijk scheel) lang het duurt voordat de producten verzonden worden.

edit: ik keek dus scheel, ik zou het bij de productinfo zetten.. zien mensen het 1 een oogopslag bij het openen van de site.. ergens onderaan oid
 
In navolging van ibood en 1dayfly? :P

Overigens niet om het direct af te kraken.. maar het scheelt mij (€95,60-€94,50) = €1,10 met een andere site.. niet zo'n mega/noemenswaardig verschil als bij aanbiedingen op ibood/1dayfly. Verder staat er niet op hoe (of ik kijk scheel) lang het duurt voordat de producten verzonden worden.

Hij is toch ook de goedkoopste :) een euro is een euro
 
Idd beetje zelfde concept als Ibood.

Heb ook in mijn post gezet dat deze aanbieding niet zo denderend was. Is ook een soort van test dit 1e product.

Met Frank zag ik ;) :P

Site is onderdeel van MDV Automotive.

Daar ben ik mede eigenaar van samen met een vriend van mij (die heet niet Frank :)).
 
Hij is toch ook de goedkoopste :) een euro is een euro

Uhu alleen als ik de kans heb om (in geval van de aangeboden banden) bij een bekende autobandensite te bestellen of bij avao dan kies ik voor de bekende autobandensite.. mede door de mogelijke kortere leveringstijd. Daarnaast geloof ik niet dat er mensen zijn die moeilijk doen over die €1,- als je je banden bijv. sneller hebt.

Bij toekomstige aanbiedingen kan er mss meer verschil inzitten.. vind het ook een leuk idee en niet om het af te kraken.. alleen ik had het iets meer "aanbieding" verwacht.. neemt niet weg dat ik er gewoon wekelijks ga kijken ;)
 
Ik: hallo
Jeroen Mahler: Goedemorgen
Ik: zijn de banden ook te gebruiken als het niet regent?
Jeroen Mahler: Dat klopt.
Ik: Gelukkig, heb ik aan één set genoeg?
Jeroen Mahler: Dat ligt eraan hoeveel banden u wilt vervangen.
Ik: 7
Jeroen Mahler: Dan zou ik voor de zekerheid 4 sets bestellen.
Ik: Oke bedankt, ik zie net dat ik al banden heb
Ik: Vreemd, heeft de verkoper niet gezegd
Ik: toch bedankt!

Vriendelijke gozer!
 
Idd beetje zelfde concept als Ibood.

Heb ook in mijn post gezet dat deze aanbieding niet zo denderend was. Is ook een soort van test dit 1e product.



Site is onderdeel van MDV Automotive.

Daar ben ik mede eigenaar van samen met een vriend van mij (die heet niet Frank :)).

Ow oke ik dacht met Frank ;)
 
Vriendelijke gozer!

ma 11 mei 2009, 11:56
Ik: hallo
Jeroen Mahler: Goedemorgen
Ik: zijn de banden ook te gebruiken als het niet regent?
Jeroen Mahler: Dat klopt.
Ik: Gelukkig, heb ik aan set genoeg?
Jeroen Mahler: Dat ligt eraan hoeveel banden u wilt vervangen.
Ik: 7
Jeroen Mahler: Dan zou ik voor de zekerheid 4 sets bestellen.
Ik: Oke bedankt, ik zie net dat ik al banden heb
Vreemd, heeft de verkoper net gezegd
toch bedankt!
Jeroen Mahler: Helaas. Geen probleem.




Aangenaam! :P Lieuwe of ik beantwoorden de chats.
 
Cool idee Lieuwe, ik ga er zeker gebruik van maken!

GTI update: Aangezien de auto bijna spuitklaar schijnt te zijn, ben ik druk bezig de laatste onderdelen bij elkaar te rapen. Zojuist een Amerikaans dashboard gekocht, met rode bies ipv zilver 8), een bijbehorende in hoogte verstelbare stuurkolom, en B-stijlen voor hoogteverstelbare gordels :)
 
Ghehe Xander.. ouwe stokert! :P

Binnenkort weer wat updates aan de Ibiza.. wil een Forge/Autobahn TIP gaan aanschaffen en een volledige 2.5/3" uitlaatlijn. Milltek schijnt tegenwoordig kwalitatief een beetje slechter te worden, scheurende/doorroestende lassen e.d. (spanngingsvrij opgehangen) dus ben aan het kijken voor een alternatief. Nu wordt in de UK veel met Blueflame uitlaten gewerkt.. schijnen kwalitatief super te zijn en een heel bescheiden geluidje te geven. ( http://www.blueflameperformance.com/cars.php ) Vervolgens nog een maatchip bij JD en dan kunnen we weer :P
 
ik vind de dagen dat je een aanbieding laat staan veels te lang..

mensen gaan er gewoon veel minder vaak op kijken, en vergeten na een tijd de site gewoon...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top