This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #4

Status
Not open for further replies.
Ja vind ik ook, trouwens even update over de verlaging, die spindels kan nog wel even duren, misschien zelfs tot maart :X. Ga dus misschien wel voor een verlaagde en versmalde vooras (2 inch). Alleen dit duurt 10 uur om eronder te zetten. Dus dan zit ik al aan 450 eur manuren + vooras van 330. Terwijl complete verlaging met spindels totaal op 500 eur komt.
 
Welke winter?

Ik rij er gewoon mee hoor, niet veel maar ben echt niet beroerd om em niet te pakken als het regent ofzo.
 

Geen gasten van keversite die hem er ff mee onder willen knallen?
 
Probleem is dat ik al betaald heb voor die verlaging bij aankoop van de kever. Dus dan moet ik het geld gaan terug halen, krijg je gezeik denk ik. Maar ik ga woensdag ff met me pa langs bij Volksrepairs ff bekijken hoe of wat. Ben namelijk ook bang dat met die verlaagde spindels waardoor je wiel 0,5 inch verder naar buiten komt bij elke kant, icm met andere ET waarde van de BRM de spatbord randen gaat raken.

@ Pim, is veel werk, benzinetank moet eruit etc, complete voorras moet je eruit halen etc, dingen overzetten, andere torsieassen erin en weet ik veel wat nog meer.
 
Jesse, ik zou het zelf proberen. Maat van mij heeft ook een andere vooras erin gezet om hem te verlagen. Met behulp van een werkplaatshandboek of een groot keverboek moet het wel lukken. De tijd die je er aan kwijt bent, reken ik nooit mee. Het is tenslotte leuk om te doen. Wel opletten dat je het goede vet neemt voor de as.
 
Je weet hoe ik erover denk, Jesse.. 6 inch minimaal! 8)

Ondanks dat Volksrepair er opzich niets aan kan doen qua levertijd, vind ik wel dat ze evt. geld terug mogen geven.. 't Gaat ook niet om heel veel geld.

Het zelf eronder fixen van die as lijkt me wel een klote werk, zeker zonder echte ervaring. Nu is 't, zoals Vass zegt, wel interessant. Toch zou ik eens proberen via keversite eens iemand te regelen.. En anders gaan we 2 jan. even socializen. :!

Afijn, eerst maar eens afwachten tot woensdag.
 
Status
Not open for further replies.