Show je eigen auto #4

Status
Not open for further replies.
Maar zeg nou zelf, hoeveel auto's zit je ECHT goed in? Dus met je schouders tegen de stoel en je pols op de bovenrand van t stuur?
 
correct, en waarom .... in een golf 3 zit je niet lekker :+ en al helemaal niet in de VR6 versie: waarin je verplicht bent een petje op te hebben, een scheef hangende remus, overal met hoge toeren rijden, je naam is sjon en je hebt een moh sticker op de achteruit geplakt en je asbak ligt overvol met peuken en sjek.

sorry liet me ff gaan

:*
 
Rijd maar eens keer goed over circuit, dan weet je pas wanneer je stoel goed staat :) Hard gaan maar niet goed zitten is de beste YDM combo y0w :L
 
Pols moet op het stuur kunnen zonder te verzitten. Rechte rug en je armen moeten een hoek van 45 graden hebben dacht ik. Met de elleboog naar beneden wel te verstaan.
 
ja zoiets zit ik volgens mij altijd :p
iedereen zegt altijd dat ik dicht op t stuur zit maar dat vind ik wel relaxed rijden opzich.....
 
Ff iets heel anders, maar hoe zit het nu eigenlijk met katvervangers en apk? Ik heb gehoord dat zo'n 4gasmeting een meting doet vanaf de lambdasonde die vóór de kat zit, dus dat het geen invloed heeft?
 
De auto kan misschien wel de emmissie-eisen halen, maar voor het oog MOET er gewoon één op zitten.
Heeft met het bouwjaar en type auto te maken.

En over die Lambda waar je het over hebt, een goed geregeld motormanagement zorgt ervoor dat Lambda tussen de 0.97 en 1.03 zal zijn. Dat wil zeggen dat er om en nabij de 14.7kg lucht op 1kg benzine verbrand wordt. Dit heeft niets met de sonde te maken die in de uitlaat zit.
De 4-gastester berekend de Lambda-waarde aan de hoeveelheid schadelijke stoffen die uit de uitlaat komen. Daarvan kan makkelijk uit opgemaakt worden of het geregelde management-systeem naar behoren functioneert (APK-eis)
 
[ir]http://img142.imageshack.us/img142/3751/lowsp5.jpg[/ir]
Zeg eens laag? +pippi+
Zwarte zijn de originele veren, rode zijn Cobra veren (zitten op de foto ongespannen erin, kun je goed vergelijken), stukje korter (40mm volgens fabrieksopgave) maar natuurlijk ook wat "straffer" (Belgisch).

Deze week maar eens monteren :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top