Show je eigen auto #4

Status
Not open for further replies.
Ik heb sinds 1,5 week een 206 X-Design van januari 2005. Nog geen tijd om pics te maken, dus hier wat van inet gehaalde:

den55555_1140984489_my_documentsimg_0140.jpg


ad-main.jpg


Tot nu toe nog niet teveel dingen gehad. Het piept en het kraakt wat, soms stottert het koud wat, de achteruit pakt ie meestal niet in 1 keer, maar verder doet ie het voor een peugeot best aardig.

Dat valt idd alles mee. Het valt mij op dat de 407's er steeds onverzorgder uit zien, iedereen haat ze denk ik, ik wil die van mij nog wel eens met 80 EVEN in zn twee rammen, hij moet toch weten wie de baas is he
 
IDD, toen de 407 net uit was, had ik er 1, toen staken alle mede 407 rijders een duimpje op, nu rijden ze gvd huilend langs FLAT down in een te lage versnelling :P
 
Heb ooit een Hyundai Trajet meegekregen als vervanger voor een Renault die weer eens kapot was. Dat was ook geen pretje, 130pk op 1800kg. Toen kwam ik er dus achter dat je de ventilatie uit moet zetten VOOR je gaat burnen :X
 
Heb ooit een Hyundai Trajet meegekregen als vervanger voor een Renault die weer eens kapot was. Dat was ook geen pretje, 130pk op 1800kg. Toen kwam ik er dus achter dat je de ventilatie uit moet zetten VOOR je gaat burnen :X

een trajet als vervanger voor een renault...*huilt*
 
alleen bij peugeot. kreeg vorige keer een 1007 mee, kun je dus mee rijden met de deuren open, echt leuk :*
 
Rolf, precies die punten begin ik nu ook te ervaren. Blijkbaar normaal bij 206. De deurpanelen beginnen te kraken en die achteruit, daar wil hij nooit direct in. dan moet je even in zn 1 zetten en heel klein beetje de koppeling op laten komen, daarna wil het wel. Staan de tandwielen niet goed of zo.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top