Show je eigen auto #4

Status
Not open for further replies.
Deze is echt in goede staat, kilometerstand is ook neergezet in 3 jaar, dan heb je niet eens de tijd om hem te verpesten :)

Mooie wagen en een moeie kleur :)
Alleen wat je daar zegt slaat nergens op, als je weet hoeveel afgetrapte lease troep ik ben tegen gekomen op me oude werk..:rolleyes:
Maargoed, dit ziet er netjes uit!


//


ErikG
Señor QUOTE

ik weet niet of het hier kan vragen, maar ik probeer het gewoon

De Golf 4 van mijn vader had 2 jaar terug een lekke uitlaat. Uitlaat is toendertijd gelast, nu ga ik in februari naar Zwitserland op skivakantie (ongeveer 2000 km in totaal) en hij wil het risico niet lopen dat ik daar straks een lekke uitlaat heb.

Nu zegt Quickfit dat een nieuw achterdeel oid 350 euro kost en de katalysator kost ook 350 euro. 700 Euro in totaal voor een nieuwe uitlaat mocht dat nodig zijn.

Is een uitlaat echt zo duur of kan het een stuk goedkoper?

Alvast bedankt.



Als je je kenteken even zegt of autotype/bouwjaar/motorinhoud/pk's e.d.
Kan ik het voor je opzoeken, werk bij Brezan waar Kwikfit vaak onderdelen vandaan haalt. Ik heb dus het programma met prijzen etc etc op me eigen comp ;)
 
^^

42xsitl.jpg

2ily074.jpg
 
Bruto misschien...

Sommige onderdelen zitten enorme marges op :rolleyes:

@1warm, verbruikt dat 2.0 blokje ook nogal wat olie? Maat van me heeft hetzelfde blok en kan elke 2 maanden 2 liter olie bijvullen. Die heeft er nog geen 80000km opzitten :X
 
@1warm, verbruikt dat 2.0 blokje ook nogal wat olie? Maat van me heeft hetzelfde blok en kan elke 2 maanden 2 liter olie bijvullen. Die heeft er nog geen 80000km opzitten :X

voglens mij niet, ding is hiervoor van een vriend geweest, en die had nergens last van.

zit nog bovag garantie op 4 maanden 8)

komen in het voorjaar ook nineteeens onder zoiezo audi, maar weet nog niet welk model. en 4cm zakken.
 
Eindelijk die audi weg :D Held 9||6


Bart, Leon is tof 8). Maak wel goede pics dit keer ;)

Shuddap, Audi is gewoon een koningsmerk :P En jah, ik zal proberen goede pics te maken :rolleyes:


Tof dingetje idd Bart. Haal idd ff die datum weg van die foto's dit keer! ;)

Jahaaaah :P

Ik pak de cam van m'n pa, en die wil er een datum op :S

Mooie wagen en een moeie kleur :)
Alleen wat je daar zegt slaat nergens op, als je weet hoeveel afgetrapte lease troep ik ben tegen gekomen op me oude werk..:rolleyes:
Maargoed, dit ziet er netjes uit!

Als iemand onzorgvuldig met z'n auto omgaat zie je dat echt wel aan een auto... Als iemand een auto aftrapt zal hij ook eerder een deukje/krasje/vlekje veroorzaken, en deze ziet er gewoon goed uit :)
 
voglens mij niet, ding is hiervoor van een vriend geweest, en die had nergens last van.

zit nog bovag garantie op 4 maanden 8)

komen in het voorjaar ook nineteeens onder zoiezo audi, maar weet nog niet welk model. en 4cm zakken.

Bij een eventuele volgende automeeting blijft VAG goed vertegenwoordigd zie ik :) Mooi ding, leuke kleur...
 
Met zoon TS ombouw + mooie velgen heb je echt een hele mooie auto :W

Inderdaad... Maar het is ook nogal een prijzige aangelegenheid :rolleyes:

Het is natuurlijk wel HEEL erg vet... Ultiem voorbeeld;

[ir]http://members.home.nl/johnnyvandam/23c1c550.jpg[/ir]

[ir]http://members.home.nl/johnnyvandam/23e1c550.jpg[/ir]

[ir]http://members.home.nl/johnnyvandam/2371c550.jpg[/ir]

Hier buig is dus echt voor :) Op de spiegelkappen na...

Ach, we zullen wel zien, eerst maar eens op de oprit zetten... Wat kost een alarm eigenlijk, de mijne heeft het niet :| :|
 
Was dit weekend nog vlakbij de Bijlmer (Daniel davoelaan oid), ook nog even Adam in geweest maar helaas niet de SL gespot :P
 
Betere shit Bart, *jarloes..
Wees er voorzichtig mee, echt mooi ding ..

En zo`n "ombouw" zal ik zeker doen, als je nu gewoon geld aan kant legt, kan je het na de winter zo laten fixen en kun je in de zomer flink genieten!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top