Show je eigen auto #4

Status
Not open for further replies.
En als je het laat repareren ga dan gewoon naar de dealer en niet naar Quickbeun.

Ik heb btw ook een nieuw project:

Keihins.JPG


:W

k*t lieuwe, dan moet ik zometeen ook :W
 
[ir]http://i16.tinypic.com/2iadk3s.jpg[/ir]

Civic verkocht :'(

toch een erg vreemd gevoel moet ik zeggen.

hij is wel naar een forum member :p
 
Uploaden is al/zo gebeurd, maar dat processing is gaar op youtube..
Heb ook nog filmpje van 250km/u om 22.00uur richting Utrecht, maar niet bij de hand.

edit:
Broadcast: Public Video | Status: Uploaded (processing, please wait)

Duurt me te lang, ben nu de deur aus..
 
Last edited:
Dank u allen... Carlosz; in principe van het ene op het andere moment jah, het was nu inruilen of oprijden... En aangezien ik ook geen 10 jaar (lees 2 jaar) thuis blijf wonen, en ook eens een huis ga kopen over een tijdje heb ik er nu het geld voor... En de kilometerstand begon me hoe langer hoe meer tegen te staan.... Ben meestal gauw klaar met een auto zoeken... Er staan er in Nederland totaal 15 te koop die me aanstaan, daar zijn er 3 van die ik zou willen hebben, en deze wilde ik het liefste... A3 op ingeruild, heb er geen 6,5k op teruggekregen, maar duizend euro minder... Wel de velgen erbij in moeten leveren, maar die vind ik toch niet mooi op een Leon (had ze dan los verkocht)... Neem m'n radio wel mee (dat USB-ding), in de Leon zit een fabrieksradio, maar ik denk dat ik die in de Twingo van gf ga plaatsen... Xenon trek ik eruit...

Deze is echt in goede staat, kilometerstand is ook neergezet in 3 jaar, dan heb je niet eens de tijd om hem te verpesten :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top