Show je eigen auto #4

Status
Not open for further replies.
Zenden ze gewoon niet uit... En anders gaan de mensen die jou opgeven echt wel ff peilen bij jou of je dat wel ziet zitten... Je moet toch echt wel een ongeschoolde paupersjon zijn om aan dat programma mee te doen :D
 
Idd mn schoon familie zit ook alt te zeiken dat ze me opgeven en dat ik dan met mn grote mond toch geen nee durf te zeggen.

Maar zekerste weten dat die van mij NIET MEE gaat.
Tenzij ze eerst met grote stenen op mn auto rammen, dan gaat ie mee voor de schades te laten maken verder anders niet! En der word niks uitgebouwd geen bumpers of "verbreding" NO FUCKING WAY!

Mja dat zal bij 9 van de 10 personen wel zijn (neem ik aan, dat hoop ik althans)



ik weet niet of het hier kan vragen, maar ik probeer het gewoon :P

De Golf 4 van mijn vader had 2 jaar terug een lekke uitlaat. Uitlaat is toendertijd gelast, nu ga ik in februari naar Zwitserland op skivakantie (ongeveer 2000 km in totaal) en hij wil het risico niet lopen dat ik daar straks een lekke uitlaat heb.

Nu zegt Quickfit dat een nieuw achterdeel oid 350 euro kost en de katalysator kost ook 350 euro. 700 Euro in totaal voor een nieuwe uitlaat mocht dat nodig zijn.

Is een uitlaat echt zo duur of kan het een stuk goedkoper?

Alvast bedankt.

Als het goed gelast is kan het niet zomaar weer kapot gaan, anders kom je maar naar mij zorg ik dat er een nieuw stuk pijp ligt waar we van de "oude" uitlaat een stuk afslijpen en die er tussen lassen. Dan ben je voor max 50 euro klaar.

Waarom moet er een nieuwe kat onder? en een eind stuk van uitlaat kost ook iets van 150 euro brutto.

Ik zeg laat het de beunhaas doen die goed kan lassen.

Anders zal ik het zo zeggen, ik maak het voor 350 en je krijgt er garantie op ;) haha.

Nee maar het is gewoon geld klopperij, niet zomaar iets vervangen. Desnoods een stuk uitlaat pijp halen bij de auto materiale zaak en dan gedeelte zelf lassen.
 
Last edited:
Mochten ze langskomen: Motorswap + andere velgen, van de rest blijven jullie af. :D

Is een keer wat anders dan het ombouwen van een auto, hang er bij mij maar een leuk 2.0 T blokje in. :W
 
kan veeeel goedkoper kwikfit zijn erg duur met dit soort dingen, vriend van me heeft zijn uitlaat van voor (vanaf spruitstuk) naar achter inc demper vervangen voor net geen 400 euri.... dit was gewoon allemaal nieuw op kat na. das de enige die soms wat kost. golf 4 btw

Weet je toevallig ook waar hij dat heeft laten doen? Moet btw geen brulpijp op, maar gewoon een std ding :P

Als het goed gelast is kan het niet zomaar weer kapot gaan, anders kom je maar naar mij zorg ik dat er een nieuw stuk pijp ligt waar we van de "oude" uitlaat een stuk afslijpen en die er tussen lassen. Dan ben je voor max 50 euro klaar.

Waarom moet er een nieuwe kat onder? en een eind stuk van uitlaat kost ook iets van 150 euro brutto.

Ik zeg laat het de beunhaas doen die goed kan lassen.

Anders zal ik het zo zeggen, ik maak het voor 350 en je krijgt er garantie op ;) haha.

Nee maar het is gewoon geld klopperij, niet zomaar iets vervangen. Desnoods een stuk uitlaat pijp halen bij de auto materiale zaak en dan gedeelte zelf lassen.

Nou ja het zit al 2 jaar goed, dus dan mag ik aannemen dat het goed gebeurd is. Zelf ga ik er niet aan lassen oid, daar waag ik me niet aan :P
Maar als ik het goed begrijp moet het goed zijn als het al 2 jaar goed zit en er zit geen verhoogd risico aan dat het opeens mis gaat.

Dank heren voor de reply's :)
 
Nou ja het zit al 2 jaar goed, dus dan mag ik aannemen dat het goed gebeurd is. Zelf ga ik er niet aan lassen oid, daar waag ik me niet aan :P
Maar als ik het goed begrijp moet het goed zijn als het al 2 jaar goed zit en er zit geen verhoogd risico aan dat het opeens mis gaat.

Dank heren voor de reply's :)

Maar mocht de uitlaat gaan lekken, is ook niet het einde van de wereld hoor. Hij maakt wat meer lawaai, maar je kan er gewoon mee rijden.
 
als je een afgeragde suzuki alto zou hebben zie ik wel de lol er van in om hem mee te geven. Maar dat mensen vaker best nog mooie auto's afstaan daar :D
 
56659a2dc71f5be341e2573788cb4c81.jpg


Audi s4 maar dan in het zwart, heb ik de vrijdagmiddag in doorgebracht. Wat een auto zeg, 4.2l v8 en die wegligging 9||6
Ik was er echt stil van :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top