Show je eigen auto #4

Status
Not open for further replies.
Maar mocht de uitlaat gaan lekken, is ook niet het einde van de wereld hoor. Hij maakt wat meer lawaai, maar je kan er gewoon mee rijden.

Ja oke, maar echt ideaal is het ook niet. Plus dat ik dan in Zwitserland ben en ik toch liever zulke problemen in Nederland op los. Of in fatsoenlijk Engels sprekende landen :P
 
Ja oke, maar echt ideaal is het ook niet. Plus dat ik dan in Zwitserland ben en ik toch liever zulke problemen in Nederland op los. Of in fatsoenlijk Engels sprekende landen :P

Dat kan je toch gewoon oplossen als je weer in Nederland bent? Je hoeft em echt niet meteen te repareren hoor, het is heus niet slecht ofzo om met een lekke uitlaat te rijden. Mocht ie überhaupt al lek gaan, want dat is niet eens aan de orde toch? Maar als je toch graag van die 750 Euro afwil, breng dat hier maar heen :)
 
En als je het laat repareren ga dan gewoon naar de dealer en niet naar Quickbeun.

Ik heb btw ook een nieuw project:

Keihins.JPG


:W
 
Realy?

Goed bezig dan bart! Bekleding vind ik een stuk mooier dan die je eerder postte... :W

rs6 velgen komen onder de leon of gaan mee met de a3?

Zo van het een op t ander ofniet..? K dacht dat je nog wel ff door zou rijden in je a3.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top