Show je eigen auto #37

Status
Not open for further replies.
cimg3226-border.jpg

cimg3227-border.jpg

img_2456-border.jpg

img_2477-border.jpg


grotefoto-lnr3ofn7-border.jpg

respect voor die kerel, jammer dat ie zijn voorbumper tot op het ?plastic? kapot reed.. vervolgens de achterbumper |(

grotefoto-mcsr6qop-border.jpg

grotefoto-qlxzkr4p-border.jpg

grotefoto-pkyifbse-border.jpg

grotefoto-iruc3fl4-border.jpg

grotefoto-iupmi4ed-border.jpg

grotefoto-peigddgf-border.jpg

grotefoto-daqgufgy-border.jpg

grotefoto-ouoyaidb-border.jpg

grotefoto-tr7qjprz-border.jpg

maasvlakte%2029-6-2008%20298-border.jpg
 
Iemand ervaring met schroefsetjes van V Maxx of FK?

FK had ik @ saxo.

Is een net setje, met hulpveren is het goed comfortabel, vond het beter dan toen ik gewoon verlagingsveren had.

En zonder hulpveren is hij wat stugger, maar niet dat het irritant word.
 
Ik word er altijd goed vrolijk van. geen obstakels meer :W

Met zo'n soort uitlaatje + fatsoenlijke IC moet mijn JTD'tje ook naar de 200pk kunnen :P

Vrees alleen dat het vliegwiel dat niet leuk gaat vinden, die heeft het nu al moeilijk zat met 370nm.. 400nm wordt een beetje té denk :rolleyes:
 
Met zo'n soort uitlaatje + fatsoenlijke IC moet mijn JTD'tje ook naar de 200pk kunnen :P

Vrees alleen dat het vliegwiel dat niet leuk gaat vinden, die heeft het nu al moeilijk zat met 370nm.. 400nm wordt een beetje té denk :rolleyes:

*kuch* koppeling?
 
*kuch* koppeling?

Is een 'dual mass flywheel' dus twee gedeeltes met veren om de trillen te voorkomen. Probleem is alleen dat het nooit de bedoeling is geweest daar meer dan 350nm ofzo op te zetten, als er meer op komt komen de veren tegen de aanslag wat dan te merken is aan een trilling. Bij mij valt het mee, maar méér nm's erop zetten is gewoon een flink risico nemen.

Enige oplossing is een gloednieuw 16v JTD vliegwiel van de laatste serie waar 0,0 speling op zit, die moeten 400-500nm wel kunnen hebben. Meer kan de bak ook niet aan trouwens :P Ook leuk aan zo'n vliegwiel: reken op +/- 600-800 euro voor een nieuwe, en dan heb ik het nog niet eens over dealerprijzen.. :o
 
die alfa heeft dan de "tangentiele" veren in het vliegwiel zitten en niet in de koppeling ?
of in beide ?
 
Vandaag een andere auto gekocht,

een volvo s70 uit '00
160k
vol leer
automaat
cruisecontrol
stoelverwarming
airco

Behoor ik nu ook tot de oude lullen club:P
 
Bart reed destijds met Weitec.. misschien kan hij zijn ervaringen delen.

Ik vond hem aardig hard, maar dat vond ik in het algemeen van een Leon Sport (iets harder dan een A3, en m'n A4 is atm net een vliegend tapijt, maar die moet nog omlaag :P)... Ik denk dat diezelfde set om de A4 een heel stuk comfortabeler is... Schroefset is overigens nog wel een stukje stugger werd mij verteld... Waarom verlaag je hem niet gewoon met een paar veren... Ding van een maat van me (40mm Eibach);

[ir]http://i27.tinypic.com/200w9qc.jpg[/ir]

Vandaag een andere auto gekocht,

een volvo s70 uit '00
160k
vol leer
automaat
cruisecontrol
stoelverwarming
airco

Behoor ik nu ook tot de oude lullen club:P

Ja, en jij rijdt nog automaat ook :D Wat voor blok? V70 is toffer, daar krijg je een zeiljas en 2 honden gratis bij :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top