Show je eigen auto #37

Status
Not open for further replies.
zaterdag in de regen op Spa

1zx2rk8.jpg

Schitterend, weekends lekker circuitje pakken...
En zag hem vanmiddag weer bij je werk staan (De Centrale, Leeuwarden) :)
 
:D haha, net 2 civicjes die met elkaar aan het racen waren, die gezichten toen ik aan hun 2 voorbij trok :#. Spider V6 :winner:
Klevende sjonnies die tot de ontdekking komen dat die stink oldtimer voor ze harder optrekt en harder remt zijn ook wel leuk.
Vooral het remmen heeft bij hun wat remsporen in hun onderbroek opgeleverd aan de gezichten te zien :+
 
achterkant.JPG

zijkant.JPG

nu nog catering op de 0174 alleen ze hadden in wit geleverd IPV groen..

:D en dat is dus mijn bak sinds kort

dus als je me ziet rijden toeteren!! 8P
 
vrijdag de overige deurpanelen netjes zwart spuiten. even compressor er overheen :)
nette (geen autostyle) zwarte stoelhoezen om de bekleding heen doen.

to do van de zomer
- velgen opknappen (schoonmaken of spuiten)
- bumpers opnieuw zwart maken
- witte voor knipperlichten scoren
- GTI achterlichten

en heul misschien het hele hok zwart rollen
 
jonnyp
wat zijn de spec's van die corsa dan?
wat moet dat ding kosten dan en foto er van?

he man, tis een 1.4 uit 94... apk is 10 dagen geleden verlopen, rijd nog goed... echter is er best veel mis mee... geschate kosten om door apk te krijgen 500+/- 194.xxx gedraait... is een paars/blauwe... ziet er opzich geeneens zo slecht uit, maar 't is mij gewoon niet waard.. ik ga toch voor een mitsu colt kijken...

wil er snel vanaf, voor rond de 300 ben ik al blij..

foto's zal ik maken als ik wakker ben...
 
vrijdag de overige deurpanelen netjes zwart spuiten. even compressor er overheen :)
nette (geen autostyle) zwarte stoelhoezen om de bekleding heen doen.

to do van de zomer
- velgen opknappen (schoonmaken of spuiten)
- bumpers opnieuw zwart maken
- witte voor knipperlichten scoren
- GTI achterlichten

en heul misschien het hele hok zwart rollen

Hoezen zijn lelijk, voor een paar tientjes heb je een GTI interieur. Toevallig staat mijn oude nu op VF voor 50 euro :P
 
Gisteren pakketje gehad van ErwinZ, zijn ongemonteerde TEC schroefset die ik heb overgenomen 8)

IMG_1742Medium.jpg


IMG_1743Medium.jpg


En maar meteen begonnen met demontage van de oude delen, alles was nog origineel, zelfs de toplagers :o

IMG_1744Medium.jpg


Zometeen even naar de stealer om nieuwe toprubbers te halen voor achter, wat nieuwe bouten en wat ander klein spul. Ook ga ik de wielkasten nog verder schoonmaken en daarna tectyleren, en de wielkastranden schuren en spuiten.
 
Valt mee hoor, vind ze zelf op de witte mooier..maar moet toegeven dat het niet verkeer staat. Deze komt op zwarte wielen ws. of op gepolijste, ben er nog niet over uit.
 
Ik heb al zo'n set op mn andere, bevalt prima. Die set is zonder hulpveren. Hij is niet superstug, gewoon OK.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top