Show je eigen auto #37

Status
Not open for further replies.

Bjeff

Neo's die 150 rijdt
Nieuw topicje, ik trap af;

bjeff.jpg
 
Advertisement - register to remove this

ik vind het zo toch wel dik staan jeff, nu die zwarte skirts eronder zitten kan de zwarte achterbumper ook wel imo:)
 
Buitenom dat ik dit mooi vind op een witte wil je niet weten wat die onderlippen in kleur kosten.

Gti edition Voorlip 535euro (primer)
Gti edition Skirts 215euro (primer)
Gti edition Achterlip 465euro (primer)

Dit zijn zwarte import prijzen en dus geen dealer prijzen. Reken dus maar op 1500euro incl. spuitwerk. Mij te gek, daarvan ga ik liever op vakantie :D
 
Nieuw topicje, ik trap af;

Volgens mij wil jij wel heel graag een nieuw topic openen of niet, die oude zit nog niet eens op 1000. Of is jou auto het niet waard om op de laatste pagina te staan? :p

Maar even over die delen in kleur, je kan toch gewoon laten spuiten wat er nu op zit, dan ben je toch voor een paar honderd euro klaar lijkt mij?
 
Maar even over die delen in kleur, je kan toch gewoon laten spuiten wat er nu op zit, dan ben je toch voor een paar honderd euro klaar lijkt mij?

Idd, was ook het eerste wat in mij op kwam...
Dat gaat zeker mooi staan, zowiezo mooier dan dit. :)
 
ik werk zelf in de spuiterij en ik raad aan zelf te schuren !!! dat word namelijk bij de spuiterij zwaar gerekent

haal alles van de auto wat je gespoten wilt hebben eraf
en schuur het abs plastic met scotsh brite die je nat hebt gemaakt met thinner !!!
zorg bij de bumbers dat je het om de randen heen afplakt !!!!
je hoeft met de scotsh brite alles alleen ff te raken
breng ze naar de spuiter en lat hem de onderdelen spuiten met plastic primer en daar na een goede laag filler (primer)
en schuur ze daarna nog ff een keer op met p400 (een fijne korrel)
!!!!! NIET ER DOORHEEN SCHUREN !!!!!!
en laat ze dan in de zelfde kleur als je auto spuiten !!!

ik garandeer je op deze manier krijg je de beste resultaat en je bent het meest goed kope uit !
zorg dat je van te voren een goede prijs afspreekt en dat het zwart op wit staat !!!!

gr stemundo

Kwam ik tegen op een ander forum...
 
Alleen wat zo'n bedrijf dan zegt: 'Wij kunnen dan niet garant staan voor het wel of niet goed blijven van de lak'.
 
Alleen wat zo'n bedrijf dan zegt: 'Wij kunnen dan niet garant staan voor het wel of niet goed blijven van de lak'.

Inderdaad, werd ook tegen mij gezegd, dat ik het voorbewerken beter door een beun kon laten doen, want dat scheelde aanzienlijk.
Ten eerste word het totaalbedrag wat je bij de spuiter betaald wel veel minder, maar je moet die beun ook nog betalen, en het verschil wordt dan al en heel stuk kleiner. Uiteindelijk zou dat voor mij maar een paar honderd euro schelen, dus alles maar bij de spuiter laten doen, en nu heb ik overal garantie op.
 
zelf met filler aan de slag is geen optie?

precies, tis wel ff een kut klus maar gaat makkelijk, eerst goed schuren, daarna filler/spuitplamuur, schuren, nog een keer filler, nat schuren en spuiten maar.

heb et een keer bij de binnenkappen van mn runner gedaan, was best mooi geworden, ik heb er wel een foto van? :+
 
precies, tis wel ff een kut klus maar gaat makkelijk, eerst goed schuren, daarna filler/spuitplamuur, schuren, nog een keer filler, nat schuren en spuiten maar.

heb et een keer bij de binnenkappen van mn runner gedaan, was best mooi geworden, ik heb er wel een foto van? :+

Kappen van een runner zijn net iets minder belangrijk dan die van een golf V :D.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top