Show je eigen auto #37

Status
Not open for further replies.
@Volvo. Stoere auto en ook wel potentie met die motor :) Helaas wel fwd :P

Gisteren een BBS voorspoiler gekocht voor de e21.

Dat gaat er ongeveer zo uit zien. Die BBS velgen heb ik ook dus goeie indicatie hoe het gaat staan.

IMG_3961.JPG
 
Ja tuurlijk, maar een G40 zal je sneller gaan opvoeren, dan bijvoorbeeld de GTI die Tim nu heeft. ;)


Idd hier was ik zowiezo vanaf gebleven (van de GTi)
Dat is zonde, daar issie nog te goed voor!

Dadelijk met de G40, gaat wss de Glader er toch vanaf en komt er gewoon een compressor op, een eaten of een rotrex ofzo moet nog ff kijken + IC.
Daarnaast ff afwachten hoe het gesteld is met de staat van de motor, anders.
Andere drijfstangen en zuigers e.d. Maar das op de lange baan. Zodat er vermogen geproduceerd kan worden.

Maar eerst de GTI verkopen, dan G40 aanschaffen en dan ff rijden en dan zien we wel weer :P
 
Iemand ervaring met schroefsetjes van V Maxx of FK?

Heb zelf een Vmaxx onder de Ibiza liggen. Behoorlijk stug geveerd, je krijgt af en toe flinke klappen.. Opzich went het wel, mensen die voor het eerst bij je in de auto zitten schrikken soms wel :D
Met 1-3 man in de auto geen problemen mee. Met 4-5 man (ja dat past :+) merk je dat de veren het wat lastig hebben en kietel ik dus regelmatig m'n wielkasten..
Ze zaten er al onder toen ik die auto kocht dus vind het nu opzich wel prima. Mocht ik dit ding nog lang houden en een financiele meevaller krijgen denk ik wel dat er een beter setje onder gaat :)
Moraal; Ik zou ietsje meer geld uitgeven en gelijk een betere set kopen..
 
Heb zelf een Vmaxx onder de Ibiza liggen. Behoorlijk stug geveerd, je krijgt af en toe flinke klappen.. Opzich went het wel, mensen die voor het eerst bij je in de auto zitten schrikken soms wel :D
Met 1-3 man in de auto geen problemen mee. Met 4-5 man (ja dat past :+) merk je dat de veren het wat lastig hebben en kietel ik dus regelmatig m'n wielkasten..
Ze zaten er al onder toen ik die auto kocht dus vind het nu opzich wel prima. Mocht ik dit ding nog lang houden en een financiele meevaller krijgen denk ik wel dat er een beter setje onder gaat :)
Moraal; Ik zou ietsje meer geld uitgeven en gelijk een betere set kopen..


thx :)

FK is kwalitatief dus wel iets beter?

Wat is t voordeel van een "vaste" set (bijv van kw) tov een schroefset dan?
 
Schroefset is instelbaar en vaste set is gewoon een vaste set. Een goede vaste set is goedkoper dan een goede schroefset alleen je kan met een vaste set over het algemeen wat minder laag. KW heeft voor VAG prima vaste 35/35 40/40 50/50 setjes in het assortiment.

Bart reed destijds met Weitec.. misschien kan hij zijn ervaringen delen.
 
Vaste set is toch vervelend imo. Schroefset kun je helemaal instellen zoals je zelf wilt. Als je een keer wielen wisselt oid is dat superhandig, of als je op vakantie gaat oid. Ik verstel m best wel vaak eerlijk gezegd.
 
Ik ga eerst de 18 of 19 inchers er ondergooien en dan kijken wat ik doe.. zoals hij laatste stond op 18" vond ik het eigenlijk prima. Anders wordt het toch een vaste set. Wil niet al teveel geld uitgeven aan zoiets en daarom lijkt mij een kwalitatieve vaste set de meest goedkope oplossing.
Als ik de 18" heb zal ik ze niet snel wisselen.. enkel in de winter voor mijn 15 inchers.. magoed rijhoogte e.d. blijft dan toch allemaal hetzelfde (volgens mij).

Ter illustratie:
picture.php
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top