Show je eigen auto #26

Status
Not open for further replies.
Vette bak Sibo !!! Zo'n onderhoudshistorie heb ik ook bij mijn E36 coupe zitten ! Echt alles zit erbij :)

Laatst kwam ik de vorige eigenaar van de auto nog wel tegen, nog ff gepraat enzo, zei dat ik 1 probleem had met de auto.. Heeft hij voor mij laten fixen 9||6

Was ook echt een liefhebber :)
 
Een 85'er met 16v? Kan niet hoor..



Ik zou je wielen antraciet doen, Erik. Steekt net wat meer af.



OMG quote waard. Wat een SUPERvette bak. Zo langzamerhand ontstaat er hier echt een gruwelijke autocollectie op dit forum :W


idd veel mensen rijden hier toch wel in behoorlijke autos :W
 
Ik zou een dikke set meerdelige BBS'en erbij kopen. Sowieso wel deze wielen bewaren.

Ja die velgen doe ik nooit weg, maby met de tijd wel wat rond kijken voor wat anders..., zon setje (16inch!) velgen in echt amper te vinden en kost dan ook nog 1000+

Net effe gewassen en op op werk neergezet (+ van onder bekeken)

Afbeelding240.jpg


Afbeelding242.jpg


Afbeelding236.jpg


Afbeelding234.jpg


Afbeelding239.jpg

Ja moet nog een beetje verf op idd

Afbeelding238.jpg


Van onder ook helemaal gaaf :W, alleen demper heeft wat geschuurd over de straat (door verlaging) net ook effe geinformeerd bij molenaar hoe het zit met die koplampen (engels afstelling) gelukkig zijn ze vrij makkelijk om te zette :).

8)
 
Last edited:
Neeuh, vondt hem vannacht al klote dat hij buiten stond :X
Ding stal ik binnen op me werk, en als ik wil rijden kan dat dus altijd (heb sleutel etc)...
 
Sibo: Gvdwtff?? Die M3 is echt fuckinguber dik gewoon! :W:W:W

Wim: Idd kut daar, je kan van de n244 ook geeneens meer linksaf richting AZ stadion :L
 
Die M3 is LEIP!

Nee maar dewd, die bak is echt vet/dope/bruut/gaaf/een droom. Ik ben jaloers.:-:

Vooralsnog wat mij betreft misschien wel de vetste bak op dit moment van de forummers. Sorry witte_sr;)
 
ik wou net zeggen, vetste auto van forum :D
Lijkt me ook echt wel zo'n auto waarin het leuk blijft om ermee te rijden! (denk dat veel andere auto's heel snel vervelen, vooral de wat nieuwere autos)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top