Show je eigen auto #26

Status
Not open for further replies.
Bovendien heb ik het over de vetste auto op dit moment. Larx heeft hem nog niet... En dan nog vind ik persoonlijk deze e30 nog ff vetter.
 
Kan iemand mij uitleggen wat er dan zo super bijzonder ultra gaaf is aan die M3? Behalve de staat ervan natuurlijk.. Die dingen zijn toch niet zo extreem zeldzaam of ligt het aan mij?? Geef mij persoonlijk maar de E36 met de daarbijhorende 6 cilinder....
 
Wat heb ik nou weer misdaan:P

Zonder dollen, het lijkt me toch duidelijk dat de discussie wat de vetste bak IS niet eens bestaat, hoe kun je een r33 GTR nou vergelijken met een E30 M3.. Het mag dan wel een feit zijn dat een GTR sneller is, maar het uiterlijk is echt smaakgebonden ;)

Over die Eurotunnel, ik zou er ook eerst de 25 zijn, dat is n verschoven, naar de 18e! :W:W:W:W.. nog maar anderhalve week dus.

Trouwens, netjes hoor die E30M3! congrats ermee!
 
Kan iemand mij uitleggen wat er dan zo super bijzonder ultra gaaf is aan die M3? Behalve de staat ervan natuurlijk.. Die dingen zijn toch niet zo extreem zeldzaam of ligt het aan mij?? Geef mij persoonlijk maar de E36 met de daarbijhorende 6 cilinder....

e30 M3 is gewoon cult, en er zijn nog weinig over in echt goede staat!
Die wide body is echt dik, maar dat zie je pas goed irl 8)

e36 vind ik een turken / sjonnie bak :X en dat type M3 is ook niet zo heel speciaal imo.
 
Last edited:
Ik moet trouwens toegeven, dat de ''scooterforum.net autogarage goed vet begint te worden! volgende meeting moet dus echt iedereen er zijn.. mooi plaatje zal dat worden!
 
Ik moet trouwens toegeven, dat de ''scooterforum.net autogarage goed vet begint te worden! volgende meeting moet dus echt iedereen er zijn.. mooi plaatje zal dat worden!

Ruim van tevoren plannen dus, en op een goede lokatie, niet zo'n gare winderige parkeerplaats langs een snelweg.
 
e30 M3 is gewoon cult, en er zijn nog weinig over in echt goede staat!
Die wide body is echt dik, maar dat zie je pas goed irl 8)

e36 vind ik een turken / sjonnie bak :X en dat type M3 is ook niet zo heel speciaal imo.

Cult? Tsja, dat zal wel.. Dan moet hij voor mij echt nog wel wat ouder zijn dan 87'. Echte M3 heeft overigensvoor mij in ieder geval 6 cilinders...
 
Even voor de goeie orde: DIT is dus de enige echte M3. De rest is gewoon een opgewaardeerde 6-cilinder. Met de E30 M3 zijn ook nog Rallye-successen gehaald, kan je van de E36 etc niet zeggen. ;)
 
Wat een heldenbak die M3 zeg, de tering:~


En ja vind het beetje vreemd om dat met een r33 GTR te vergelijken, zijn gewoon allebei koningsbakken waar je er niet veel meet van ziet, en wat ik persoonlijk veel vetter vind dat de huidige porsches, jaguars of weet ik het wat... Zelfde als de F40 , daar kan ook geen ferrari meer aan tippen.

Pffoee, was ik maar 20 jaar geleden geboren! ( Bart mazzelpik:+)


Laat ik het zo zeggen, doe mij ze allebei maar:D
 
hahaha Jorne jij bent volgens mij de enigste of één van de weinige in Hengelo met een nette e36 :P
echt 99% van de e36's die ik zie rijden, zit turk of een sjonnie achter het stuur :X
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top