Show je eigen auto #26

Status
Not open for further replies.
Stuur gewoon links?? is die eerst geimporteerd naar Engeland??

Wel een fucking vette bak kerel ;).

E30 m3 is nooit rhd geleverd (wel sommige opgebouwd), maar hij komt uit duitsland (in 97 naar uk)

Echt alle boekjes/facturen etc er bij (ook uit duitsland), km std is nu 160K.
De onderhouds map is gewoon 10cm dik :W, echt bij gehouden door een maniak..

Ding was vanaf fabriek met, elektriche ramen en schuifkantel dak, verwarmde stoelen, boord computer, zonnescherm achter, getint vooraam, zwarte hemel, Mtech stuur + (verlichte) versnellingspook, leeslampjes in binnenspeigel , 16" BBS.

Verder gewoon stuurbekrachteging,abs,cv,alarm echt alles er bij gereedschap set, orginele zaklamp (is laadbaar in het dashboard kastje)

Gewoon een compleet net ding, alleen heeft het (originele) lakwerk wel wat aandacht nodig, maar stelt opzich ook weinig voor.
 
Last edited:
Kijk zo moet je et hebbe ;), weet je tenminste wat er allemaal mee gebeurt is, wel nodig bij zo'n wagen, nog plannen? :~:~
 
Kijk zo moet je et hebbe ;), weet je tenminste wat er allemaal mee gebeurt is, wel nodig bij zo'n wagen, nog plannen? :~:~

Weinig planne opzich, eerst op kenteken en wil hem voor de rest zo orgineel mogelijk houden

Lakwerk een keertje laten opknappen, sticker van achterkant af...., kleppendeksel kan wel een nieuw laklaagje gebruiken, voor de rest ga ik er met mooi weer gewoon van genieten :W
Voor de rest zijn er nog wel een paar kleine dingetje's maar nu nog geen grote plannen ofzo...

Tnnx voor de reactie's!
 
Tof ding Sibo!! zit je nog in Heerhugowaard op school?
Want ik zit daar vanaf december weer :D kan ik hem bezichtigen :D

Minder nieuws van mijn kant, net een aanrijding gehad :(:(

Ik reed op de ring van Alkmaar bij Ranzijn. Het was groen, en draaide linksaf richting Stompetoren.
Omdat het al jaren een teringgaos is daarzo, stonden er verkeersregelaars.
Ik wachtte ff op auto's van de paralel weg, totdat de verkeeersregelaar mijn door stuurde.
Dus ik trek op en ineens klapt er een auto van rechts in me deur.

Die stopte voor rood, maar mocht doorrijden van een andere verkeersregelaar.

Schuld van die verkeersregelaars dus :(
Geouwehoer met polietie hoe het geregeld moest worden enz.

Maja deur, achterscherm, voorscherm en dorpel in elkaar, en me wiel stond er ook scheef onder :(:(

Dus auto opgehaald en thuis gebracht bla bla.
Nu afwachten wat ik van de verzekering krijg.

Golf 2 uit '90 met 2 weken APK.
Net hoop gekloot om nieuwe APK erop de krijgen en al het werk voor nix :(
 
@ piels: Ja opzich wel vooral op zo'n afstand, maar die jongen is gewoon veelste eerlijk en vertelde echt alles, en had ook echt geen woord gelogen.
Hij was ook gewoon echt een liefhebber

Overal foto's van genomen/ uren mee lopen lulle aan de telefoon.
Hij had hem van het weekend nog een nieuwe mot gegeven (engels apk) oude was nog niet verlopen en ik heb hem niet nodig voor import, maar hij wou het doen om mij niet problemen weg te sturen.
Hij zou ook nog een beurt laten doen maar de dealer had geen tijd (heb vrijdag pas gezegd dat ik hem wou kopen/langs kwam en stond gister voor ze deur)

Wel heeft hij alle filter/bougie's/olie (nieuw/origineel bmw) erbij gegeven.

Foto van een deel van de ondehoudhistorie..., echt alles zit er bij.
Gewoon elk jaar een aparte map met een voorblad wat er allemaal gebeurt is + km stand en alle bonnetje's er bij etc/etc

Afbeelding233.jpg


@ Wim klote zooi, idd klote geregeld bij stompetoren..
Zit nog steeds op de horizon idd, laatste jaar trouwens (eat) als hij op kenteken staat + het is knap weer :P ken je hem daar wel eens zien idd

En anders geef je met de tijd maar eens een belletje ofzo, ding staat ook in hhw bij me werk.
 
Last edited:
:eek: Hoe die M3 onderhouden is is wel op het maniakale af ja :eek:

Wat een supervet ding.. Zoiets zou ik ook nog wel 'best graag' willen hebben voor erbij, oldskool scheurijzer 8)

En maak eens fatsoenlijke foto's! :+
 
Nette bak Sibo!!

@ Wim: dat is dan het 2e ongeluk van vandaag, toen ik er vanmorgen reed werd er een Primera aangereden. (niet extreem.) maarja, balen voor je...
 
second that... wat een geile ding...

wat heb je er voor betaald als ik vragen mag?

nu nog vette rims en hij is af... :)
 

Een 85'er met 16v? Kan niet hoor..

Ook mooi..

[IR]http://www.anthonyb.nl/upload/st.jpg[/IR]

Ik zou je wielen antraciet doen, Erik. Steekt net wat meer af.

Zo ook weer thuis :+ M3 gehaald @ glasgow (1300km)
Ding loopt echt als een speer, prachtige rit :W

Ergens in engeland
Afbeelding231.jpg


In de tunnel

Afbeelding226.jpg


In belgie

Afbeelding229.jpg


Was toch echt wel een klote rit :D, overal file's etc..., voordeel is wel dat ding goed zuinig was :W (1:13/14)
Morgen effe wassen en dan op me werk stalle en binnekort effe kenteken er op ficksen
Zal ook snel effe wat knappe foto's maken.

M3 E30 87 (ding is 2 maanden ouder als mij)
200 pk

OMG quote waard. Wat een SUPERvette bak. Zo langzamerhand ontstaat er hier echt een gruwelijke autocollectie op dit forum :W
 
Weet iemand waar in NL je Hello Kitty einddempers kunt krijgen?

KittyMuffler.jpg


Aangezien ik hier alles van spaar kan ik mooi mn 2 hobbies verenigen met die demper.




























8P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top