Show je eigen auto #26

Status
Not open for further replies.
Wat heb ik nou weer misdaan:P

Zonder dollen, het lijkt me toch duidelijk dat de discussie wat de vetste bak IS niet eens bestaat, hoe kun je een r33 GTR nou vergelijken met een E30 M3.. Het mag dan wel een feit zijn dat een GTR sneller is, maar het uiterlijk is echt smaakgebonden ;)

Over die Eurotunnel, ik zou er ook eerst de 25 zijn, dat is n verschoven, naar de 18e! :W:W:W:W.. nog maar anderhalve week dus.

Trouwens, netjes hoor die E30M3! congrats ermee!

Tis idd 100% smaak of je een e30 of een skyline vetter vindt
 
E30 M3 ziet er nog netjes uit, maar het is totaal mijn smaak niet. :)

Ik snap ook niet goed waarom iedereen zo idioot geil is van de BMW

zal wel een gebrek bij m'n opvoeding zijn :+
 
Vind zo'n E30 samen met de E46 de enigste vette BMW.
Heel gaaf Sibo:W

De zomermeet gaat zeker gaaf worden met al die dikke bakken8)
 
Jezus waarom nou weer zo'n dikke E30 op het forum :D Ben zo in staat om weer op zoek te gaan naar een E30 :# Het rijdt zó lekker.
 
Bring it on! :#

Hehe jouw auto is inderdaad een goed voorbeeld!
Het zal vast wel fijn rijden maar ik denk niet dat jij zo'n idee hebt van "wow dit is vet" oid.
Als ik bv een e60 m5, A6 4.2 Quattro, MK5 R32 etc rijd heb ik niet het idee dat het hard gaat ofzo. Rijdt wel fijn maar niet extreem boeiend, gevoel heb je volgens mij in een ouwe bak veel meer (rwd, 200+pk, weinig gewicht en weinig veiligheidssystemen en meer herrie)

Absoluut niet om jouw wagen te kraken oid hoor, want ik vind hem echt vet!!!
 
JA, verbeterpunt 1 gevonden, trap GAUW die radio eruit en zet er een Becker in.

Wij liggen op de zelfde lijn :P, hoort dacht ik orgineel een bavarie cassete deck in...
Moet nog effe uitzoeken wat er nou echt in hoort :)

Kan iemand mij uitleggen wat er dan zo super bijzonder ultra gaaf is aan die M3? Behalve de staat ervan natuurlijk.. Die dingen zijn toch niet zo extreem zeldzaam of ligt het aan mij?? Geef mij persoonlijk maar de E36 met de daarbijhorende 6 cilinder....

Ja smaken verschillen, ik heb weinig met een e36 (een originele m3 kan ik dan nog wel waarderen)
Tevens zijn de e36 m3 zelfs nog een slag goedkoper (en worden nog steeds goedkoper) dan een e30 m3, waarvan de prijs gelijk blijft/oploopt....

En wat is niet bijzonder..., totaal zijn er +/- 15.000 gemaakt ik denk dat er nog geen 200 in nederland rijden.

Bedankt voor de reactie's!
 

Nou, ik mijn auto ophalen van de koppeling maker.
Alles netjes gefixed en prima vent ook altijd geen problemen.

Ik haal op, rijd even minuten en kom op stoplicht af en BOEM!
Alles valt uit, motor en opeens olielampje brandt.
Snel uitstappen, motorkap open en alllleeees onder de olie, pijlstok was er gewoon uitgevlogen.

Ik snel benzine pomp, olie halen en ingieten en snel aan de kant rijden.
Dikke ploffen en alles knarst, geen vermogen meer en geen turbodruk meer.

Vent bellen, uitleggen en morgen dus de schade opnemen.
Zoals ik het nu zie is er bij de demontage/montage wat fout gegaan want er was voor die tijd niets aan de hand en alles liep als een zonnetje.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top