Show je eigen auto #23

Status
Not open for further replies.
Omg @ koekenpan uhm bedoel stephan. Jij blaat echt als een kip zonder kop. Je denkt echt alles te weten.

Je gebitch over 4 motion. Wegligging is in zo auto gewoon duidelijk beter. Dus ligt niet aan de besturder zelf of wat JIJ ook denkt.

En 4 motion/4x4 is altijd handig om te hebben. Niet heel nederland is geasfalteerd. Ow w8 als jij dat vind is dat natuurlijk wel zo. Maar goed zulke auto worden vaak in de bouw gebruikt als het dan een keer regent en jij rijdt met je busje of what-ever en daarachter nog een aanhanger met weet ik veel wat. Is het niet grappig om jezelf in te graven.
 
Hij is gewoon jaloers dat er geen Alfa Brera 4x4/4motion/syncro/4matic/xi/4wd is :p
edit: ow shit die is er wel...

Steph... alfa heeft zelf ook Q4 :rolleyes:
Alfa is ook kut!



Mijn auto gaat nog steeds alles goed.. in 11.000km geen noemenswaardig olieverbruik (op de peilstok iets gezakt, meer ook niet) geen gezeur, alleen nieuwe rubbertjes nodig in de draagarmen denks.. die kraken
 
Dealer kan niet zien dat een auto gechipt is. Zelfs als je um aan de computer hangt kan je niks zien.

Morgen me nieuwe auto halen :) Ik heb mezelf maar gezet op een Jazz, dan kan het altijd meevallen :D

idd, en hier doen de Dealers zelf ook chippen en je behoudt gewoon je motorgarantie. Wij hebben het ook laten doen op ons busje, gewoon bij de dealer, ze werken samen met abt geloof ik. Eveneens had m'n vader het laten doen op de x5, ook gewoon bij dealer, maar dan door Ac schnitzer.
 
Je gebitch over 4 motion. Wegligging is in zo auto gewoon duidelijk beter. Dus ligt niet aan de besturder zelf of wat JIJ ook denkt.

Dank je wel, je bewijst je eigen ongelijk. Als je weet hoe 4 motion werkt, weet je dat het tijdens normaal rijden alleen voorwielaangedreven is.
 

Inmiddels zwarte velgen.

Vanavond kijken voor een nieuw koplampje, zit een barst in de huidige...
Dit weekend voor een recaro interieur.

En binnenkort natuurlijk plat op z'n bek, 70/50 of toch 60/40? :)
 
Ik wacht op een nette uitleg. Ik kan uitleggen waarom het zinloos is, leg jij maar uit dat het wel zin heeft.



Moet je eens gran turismo spelen... Die auto's met 4wd hebben een veeeeeeel betere wegligging hoor.


en gran turismo is het meest realistische race spel dus!
 
Dat gaf ik zelf ook al aan, bij het verliezen van grip zal een 4WD auto inderdaad anders reageren als een 2WD. Maar dat is alleen als je in een slip komt, en als je goed stuurt, kom je daar niet in.

Maar op mijn vraag heb ik ook nog geen antwoord gehad: hoeveel raceklasses op asfalt met 4WD zijn er eigenlijk? Die zijn, naar mijn weten, ook niet. En waarom niet, omdat het op asfalt zinloos is.
 
ontopic bitches!

[ir]http://www.tn-langeveen.nl/meijer/Image_088.jpg[/ir]

Heb geprobeerd dat gti logo eraf te slopen. Maar die lijm heeft het voorlopig gewonnen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top