Show je eigen auto #23

Status
Not open for further replies.
Als jij het merkt in de bochten op droog wegdek kan je gewoon niet sturen. Het kan onder/overstuur compenseren, maar in die situatie kom je niet terecht als je de auto onder controle hebt.

4WD maakt een auto ook NIET sneller door de bochten, dit komt door het extra gewicht. En in een bocht geef je toch geen gas, doe je het wel, glij je met zowel 4WD als met 2WD de baan af.

4WD is er alleen voor dat je bij het wegrijden grip hebt, iets wat traction control ook doet. En 4WD is in dat opzicht veruit de duurste oplossing.
Ik vraag me dan toch af hoe 4WD/AWD en revolutie in de WRC heeft betekend. Iedere fabrikant schreef het systeem als "log" af, totdat de eerste WRC met AWD aan de start verscheen.

Ik begrijp niet waarom members zo op stephan lopen te kk. Er is tenminste iemand die een leuke discussie voort kan brengen...
 
Rally is anders, die gasten hebben zo weinig grip dat elke meter die ze rijden zegmaar opnieuw wegrijden is. Daar is het ook standaard omdat het wel zin heeft.

Hoeveel raceklasses zijn er op asfalt met 4WD? Ik kan er eigenlijk geen 1 noemen.
 
lkkr belangerijk, je hebt iig een dikke boes als bedrijfwagen... ook voor de belasting lijkt me een dure bedrijfswagen voordelig...
 
ik kan tussen achterwielaandrijving, voorwielaandrijving, en 4x4 schakelen, en als je inderdaad normaal rijd... merk je er helemaal geen verschil tussen.

RWD met een sperretje erop blijft overigens het mooiste :D
 
[IR]http://i24.tinypic.com/os4yft.jpg[/IR]

Weet er iemand ene heel goedkope spuitert?.. dan kan die afschuwelijke spoiler er is af :P
 
Last edited:
Waar maken jullie je druk om zeg, heerlijk om te lezen op de vroege ochtend. Al laat iemand krokodillenleer en 6 wiel aandrijving op zn busje zetten, LFB!!!!!!!!!!1111`
 
Dag garantie, is wel dik zo`n bus. Alleen als je hem chipt heb je geen garantie meer. Rijden we stevig door, leuke busjes :)

Dealer kan niet zien dat een auto gechipt is. Zelfs als je um aan de computer hangt kan je niks zien.

Morgen me nieuwe auto halen :) Ik heb mezelf maar gezet op een Jazz, dan kan het altijd meevallen :D
 
Dealer kan niet zien dat een auto gechipt is. Zelfs als je um aan de computer hangt kan je niks zien.

Morgen me nieuwe auto halen :) Ik heb mezelf maar gezet op een Jazz, dan kan het altijd meevallen :D

Honda Jazz kan je echt zoooo tov maken :D
 
FF gezocht :)

DSC_0419.JPG

P8270861.jpg

Untitled-111.jpg

dsc04041qt5.jpg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top