Show je eigen auto #23

Status
Not open for further replies.
Met een Alfa 159 3.2 Q4 (ja kraak maar af hoor, kan me echt geen hol schelen) merkte ik er iig echt totaal niks van. En die heeft torsen diff, wat toch tot de beste behoord.
 
mcelb5.jpg

t7em2w.jpg

15p5riv.jpg

15hmwao.jpg


:)
 
Jullie hebben het over wegligging/grip op de weg etc..
Daar hebben die gasten het toch niet voor gekocht.
Hun hebben het aangeschaft omdat ze vaker op een onverhard terein rijden met een aanhangwagen erachter met een minikraan etc!

En Stephan, je hebt het over genoeg asdruk etc..

Maar ik moest eerst een Opel Movano (Grote verlengde bus) eruit trekken met de Toyota Landcruiser omdat hij vast stond.
Op onverhard sta je gouw vast hoor..
Mischien heb jij daar geen ervaring mee, ik toevallig wel :)
 
Met een Alfa 159 3.2 Q4 (ja kraak maar af hoor, kan me echt geen hol schelen) merkte ik er iig echt totaal niks van. En die heeft torsen diff, wat toch tot de beste behoord.

Kan best hoor. In de kleinere Audi's merkte ik het wel, in de grotere niet :)
 
Dat gaf ik zelf ook al aan, bij het verliezen van grip zal een 4WD auto inderdaad anders reageren als een 2WD. Maar dat is alleen als je in een slip komt, en als je goed stuurt, kom je daar niet in.

Maar op mijn vraag heb ik ook nog geen antwoord gehad: hoeveel raceklasses op asfalt met 4WD zijn er eigenlijk? Die zijn, naar mijn weten, ook niet. En waarom niet, omdat het op asfalt zinloos is.


Okey, ik ga met m'n bus een onverhard bouw terrein op en ben de beste coureur ter wereld. Ik kan zo goed sturen dat ik de bus met aanhanger van 2000KG er zo uit trek zonder te slippen:winner:
 
Ik geef er geen commentaar meer op,

vind je het niet mooi dat is jou probleem ik rij er mee en jullie niet..Hij is nog niet klaar zoals je ziet..En ik heb al eerder gezegt buitenkant vind ik niet heel belangrijk zolang het maar vlamt :).. Ga nu enkelt nog maar motorisch verder en aan de wegligging ervan..Heb zelf het geld niet ervoor om hem prof te spuiten dus dan maar zo en ik vind het best goed gelukt voor zover die gespoten is ..
 
Ik vind hem erg dof, geen 2K lak zeker?


En heb je nog hoge veren liggen voor dat ding?
Want als ik er mee ga crossen hoeft hij niet zo laag te zijn :+
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top