Show je eigen auto #23

Status
Not open for further replies.
Godverdomme stephan ook altijd hé :D

Ook nooit wat is tov :D

Hoezo hypocriet, iemand zegt iets over het leer en dat is prima. Ik zeg wat over 4-Motion en meteen beginnen 3 gasten te blaten. Echt te sneu voor woorden, kijk eens naar jezelf voordat je iemand aanvalt.

En tuurlijk weet ik wel dat 4-Motion handig is, maar de reactie die jullie geven. Ik hoop niet dat jullie dat later ook in het bedrijfsleven doen, want echt hoog zul je dan niet eindigen.
 
Hoezo hypocriet, iemand zegt iets over het leer en dat is prima. Ik zeg wat over 4-Motion en meteen beginnen 3 gasten te blaten. Echt te sneu voor woorden, kijk eens naar jezelf voordat je iemand aanvalt.

En tuurlijk weet ik wel dat 4-Motion handig is, maar de reactie die jullie geven. Ik hoop niet dat jullie dat later ook in het bedrijfsleven doen, want echt hoog zul je dan niet eindigen.


Jij gelukkig wel :D
 
Ik mag hopen dat jij nooit je mond open trekt waar je ook openbaarlijk komt.
want echt hoog zal je dan niet eindigen

:EDIT? Word je nooit moe van jezelf
 
Je doet je sign weer eer aan, maar vooruit, ik zal liev zijn, anders krijg je weer een referendum waaruit blijkt dat iedereen het heel leuk vind dat je zo irritant bent...
 
Sorry, maar iedereen loopt wel te kkeren op stephan, maar jullie hebben hem zelf terug gehaald naar dit forum hoor, hij was gebant, maar een paar bilfuckers moesten hem weer terug halen. :#
 
Hoezo hypocriet, iemand zegt iets over het leer en dat is prima. Ik zeg wat over 4-Motion en meteen beginnen 3 gasten te blaten. Echt te sneu voor woorden, kijk eens naar jezelf voordat je iemand aanvalt.

En tuurlijk weet ik wel dat 4-Motion handig is, maar de reactie die jullie geven. Ik hoop niet dat jullie dat later ook in het bedrijfsleven doen, want echt hoog zul je dan niet eindigen.

Andere members die zeggen wel eens dat wat mooi is, dan maakt het niet uit dat er eens wat niet tov is.

Maar jij..jij kraakt echt alles af, dus dan krijg je die shit.
 
Je hebt gelijk, je komt geen berg om met 2WD. Willy's Jeep is ook standaard 2WD hoor, en die komt overal naar boven.

En het is een bedrijfswagen --> veel gewicht --> hoge asdruk --> slipt dus nauwelijks door.

Ik kreeg de 1.9TDI Transporter met 105pk bij mij op het werk zelfs slippend in z'n 2 als je af en toe iets te hard het gas in trapte uit een bochtje hoor :) (Wel enigzins regenachtig weer moet ik erbij zeggen :P)
Is opzich weinig voor nodig..
Had overigens zelf ook nooit voor deze uitvoering gekozen hoor maargoed, als je het geld er voor over hebt waarom ook niet..
 
Ik kreeg de 1.9TDI Transporter met 105pk bij mij op het werk zelfs slippend in z'n 2 als je af en toe iets te hard het gas in trapte uit een bochtje hoor :) (Wel enigzins regenachtig weer moet ik erbij zeggen :P)
Is opzich weinig voor nodig..
Had overigens zelf ook nooit voor deze uitvoering gekozen hoor maargoed, als je het geld er voor over hebt waarom ook niet..

Dus als het mogelijk is je voorbanden te laten doorslippen heb je 4WD nodig? Niet helemaal waar he. Dan zou je zelfs een Alto met 4WD moeten uitrusten. Vrachtwagens die vele tonnen de bergen in rijden zijn ook maar op 2 wielen aangedreven he.

En @ rest :L
 
Dus als het mogelijk is je voorbanden te laten doorslippen heb je 4WD nodig? Niet helemaal waar he. Dan zou je zelfs een Alto met 4WD moeten uitrusten. Vrachtwagens die vele tonnen de bergen in rijden zijn ook maar op 2 wielen aangedreven he.

En @ rest :L

Zo bedoel ik het niet. Jij zei dat je die dingen toch praktisch nooit slipte terwijl mij dat best tegenviel ondanks het lage vermogen :) Kan ook best zijn dat dat ding bij ons zo'n dramatische uitvoering is dat er geeneens traction control op zit hoor.. Scheelt al een hoop natuurlijk :)
 
Ja dat is waar, met traction control kom je ook al een eind. Zelfde effect als 4WD, want 4WD is en blijft een wegrijassistent, wel een vrij dure oplossing, maar toch.
 
In bochten e.d. merk je dus echt wel verschil dus het is geen 'wegrijassistent'

Als jij het merkt in de bochten op droog wegdek kan je gewoon niet sturen. Het kan onder/overstuur compenseren, maar in die situatie kom je niet terecht als je de auto onder controle hebt.

4WD maakt een auto ook NIET sneller door de bochten, dit komt door het extra gewicht. En in een bocht geef je toch geen gas, doe je het wel, glij je met zowel 4WD als met 2WD de baan af.

4WD is er alleen voor dat je bij het wegrijden grip hebt, iets wat traction control ook doet. En 4WD is in dat opzicht veruit de duurste oplossing.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top