Show je eigen auto #20

Status
Not open for further replies.
Die zijn vet idd! Heeft me vader ook op zijn Punto gehad.
Nog paar weekjes wachten :p

ja idd, nog maar paar weekjes, maar dat duurt zo wel lang :P.

Baal er btw wel van dat de racing geen schijven achter heeft, en de sport(die niet meer leverbaar is in de 1.4 16v) wel. Maarja zal vast wel goed remmen hoor, alleen vond het wel wat mooier..
 
Mijn doel is 120 pk :P

Ik ga zelf een blokje opbouwen, begin met een 1200. Dat wordt een 1776 of 1915cc. Met twee dubbele webers, andere nokkenas, krukas etc eigenlijk wordt alles vervangen. 100 pk moet het zoiezo halen. Toch leuk op 700 kg.

Maar het wordt wel een rustig projectje, bijna alles moet uit Amerika komen + dat ik nog gewoon naar school ga en dus niet een heel groot budget heb.
 
De techniek is allemaal vrij simpel. Dus het lijkt me wel te doen. Maar een 1200cc kan je opboren en dmv andere krukas naar bijna 2 liter maken? Wel sick :D
 
Ik denk dat er wel grotere cilinders op komen icm lange slag krukas = flinke inhoud. Wel vet project iig om zoiets te maken. Ik wil ooit ook nog wel eens iets luchtgekoelds hebben voor het chill cruisen :) Was hier vorige week ook een jongen met een `66 kever, goed laag, empi chroom velgen etc. Originele lak er nog op die natuurlijk niet zo mooi is en wat vliegroest etc. Ding was echt te vet :~ Hij was van een 200pk Golf2 G60 naar een 35pk kever gegaan :#
 
IMG_2681_Large_.JPG
 
De techniek is allemaal vrij simpel. Dus het lijkt me wel te doen. Maar een 1200cc kan je opboren en dmv andere krukas naar bijna 2 liter maken? Wel sick :D

Misschien omdat het een boxer is, dat er meer uit te halen valt? Ik heb ook nog een lange slag krukas liggen, en icm uitboren moet daar ook een 1500 a 1600 cc uit kunnen komen. Maar dat is dan hooguit 300 cc winst.
 
Dude.....

Stop aub met huilen oke. Jij begon met de moraalridder, dus dan kan je ook een opmerking verwachten he.

over dat huilen ga ik verder niet op in en erg stoer dat je de spelfouten hebt opgezocht (ik meen dat ik daar iets over had gezegd)

maar waar ik gewoon van baal is dat als een "bekend" iemand hier iets lult, de rest ook mee blaat, en dat geldt voor heel deze site.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top