Show je eigen auto #20

Status
Not open for further replies.
Stephans posts zijn vaak goed, maar hij overdrijft, waardoor hij veel tegenstanders krijgt in een discussie (mogelijk om te provoceren, dat lukt hem dan érg goed;))

p.s: Dit is mijn mening, zeur niet dat ik het als feiten breng;)

Ja ik overdrijf wel eens ja(lees: erg vaak), maar zie het als een vorm van humor. En ja, af en toe wil ik wel eens een discussie, maar dat is tenslotte ook waar een forum voor is of niet?

En @ dylan, lekker bezig :D
 
scheelt al een hoop irritatie denk nu je dit zegt ;) moet zeggen dat ik me er niet aan kan ergeren, vind het altijd gezellig ;)

fiatje vind ik een leuk project!! zie mezelf nog weleens aan een 500 werken, en hopelijk ooit nog eens rijden in een 'jumping mouse' special edition (200pk ducati blok:D)
 
Iemand eigenlijk een ideetje wat ik nog zou kunnen veranderen aan die Xsara?

dacht ha leuk weer es wat anders als een a3 of golf4tje maarja heeft ook nadelen "er is gvd bekant niks voor" haha
 
Misschien kan je hem iets verlagen, dan is hij wel goed vind ik. Ze sturen ook echt 10x beter dan dat ze eruitzien die xsara's.
 
Heh, ben gewoon niet zo'n Citroen-fan. Denk dat als ie wat lager staat, vooral aan de voorkant, het best een nette bak is. Verder niks aan doen.
 
Gister maar even dankbaar gebruik gemaakt van t mooie weer, netjes gewassen en in de wax gezet, wat een tyfus werk om die neus insect vrij te krijgen zeg, niet normaal:D!

180820071207.jpg


*Geen gezeik over de opstaande ruitenwissers:**

180820071213.jpg


180820071215.jpg


Nog steeds aan t twijfelen over grotere velgen.. Dr is nou al bijna niet mee over een klinkerweg te rijden,dat zal met nog minder rubber helemaal om te huilen zijn..
 
Last edited:
Haha, nee serieus. Het stuurt echt prima. En ze zijn ook niet echt supersloom, ze wegen namelijk bijna niks.

1150kg geloof ik
9.8 sec op de 100
en ze sturen geweldig hoor niks mis mee, mja de reden dat ik hem gekocht heb is omdat ik dan niet net zoals een golf4 of een a3 eerst mijn sleutel in 10 verschillende auto's moet frotten voordat ik mijn eigen auto heb gevonden

hap ? iemand ?
 
1150kg geloof ik
9.8 sec op de 100
en ze sturen geweldig hoor niks mis mee, mja de reden dat ik hem gekocht heb is omdat ik dan niet net zoals een golf4 of een a3 eerst mijn sleutel in 10 verschillende auto's moet frotten voordat ik mijn eigen auto heb gevonden

hap ? iemand ?

:L
 
Als dat de enige reden is om zo'n auto te kopen.. :P.

En tegenwoordig hoef je niet meer te ''frotten'', je drukt gewoon op het knopje, en kijkt welke auto gaat knipperen :+.
 
Haha, nee serieus. Het stuurt echt prima. En ze zijn ook niet echt supersloom, ze wegen namelijk bijna niks.

Wij hadden op t werk ook een Xsara, ding was uit 2000 of 2001 ofzo en dat stuurde echt voor geen meter. De demping was zo slap als maar kon, schakelde hakkerig en de stoelen zaten ook kut. Nu werd er ook niet zachtzinnig mee omgegaan, misschien dat het daaraan lag maar ik vond het echt verschrikkelijk, zelfs een peugeot 306 rijd nog beter. Ik ben dan ook geen Citroen-fan:r maar die grijze hierboven ziet er wel oké uit.
 
wat voor zou je gekozen hebben?
ik ben juist voor de fiat gegaan omdat hij er leuk uit ziet en voor de vele mogelijkheden met het plaatsen van een ander motorblok.
bijvoorbeeld.
a112 abarth motor
panda 45 motor
panda 1000f motor
seat marbella ...
ritmo (abarth).....
fiat 130.
en nog wel wat meer


kijk hier maar effe: www.abarth.ontheweb.nl is van de vader van een buurjongen van mij... ook hengelo dus;) kun je wel wat onderdelen via regelen denk ik.

zoiets;)
IMG_0613.JPG
 
ik ga zeker ff contact opnemen met die man.
misschien kan hij nog wel aan een a112 blokje komen

hij kan zowieso echt uber geile uitlaatsystemen regelen... heb ze toen een keer gezien... iemand die weet wat voorn auto er helemala achteraan rijd? is me een keer verteld maar ben de naam kwijt(A)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top