Show je eigen auto #20

Status
Not open for further replies.
Stephan is een beste kerel hoor :), drukt zich soms wat ongelukkig uit, maarja dat hebben mensen met Gilles de Latourette ook :P
 
De techniek is allemaal vrij simpel. Dus het lijkt me wel te doen. Maar een 1200cc kan je opboren en dmv andere krukas naar bijna 2 liter maken? Wel sick :D


Jep, ik gebruik gewoon een krukas met standaard slag, (wel met contragwichten) maar er zijn ook lange slag krukassen te koop. 2332 cc is wel het maximale.

Maar voor die kever blokken is zoveel spul te koop kijk voor de gein is op www.cbperformance.com, echt om te kwijlen :P.

Techniek van zo'n blok is erg simpel met een goed boek erbij en wat keverkennissen moet het wel lukken lijkt me.
 
Stephans posts zijn vaak goed, maar hij overdrijft, waardoor hij veel tegenstanders krijgt in een discussie (mogelijk om te provoceren, dat lukt hem dan érg goed;))

p.s: Dit is mijn mening, zeur niet dat ik het als feiten breng;)
 
ahahh al dat lassen doet met denken aan een auto:p :p , we kregen laatst een auto voor apk en daaraan was ook gelast, alleen dat was ietjes fout gegaan:D
Deurpaneel was een beetje zwart geblakert en de best stoel zach er ook niet meer zo tof uit net als de bekleding:p :p
 
Jules dacht dat iedereen hier wel zou lachen om dat 600tje 8P
Maja fuck jules ;)

Ik heb er wel respect voor, hij doet alles zelf met af en toe een beetje hulp van mij :P
 
wat voor zou je gekozen hebben?
ik ben juist voor de fiat gegaan omdat hij er leuk uit ziet en voor de vele mogelijkheden met het plaatsen van een ander motorblok.
bijvoorbeeld.
a112 abarth motor
panda 45 motor
panda 1000f motor
seat marbella ...
ritmo (abarth).....
fiat 130.
en nog wel wat meer
 
ritmo abarth blok heeft std 130pk, dubbele webers, andere nokken en een goeie performance uitlaat zit je wel op 160pk ofzo :P meer dan genoeg op minder dan 500kilo :#
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top