Show je eigen auto #20

Status
Not open for further replies.
Gelukkig voor mij maar 2 minuten rijden :#

Lopen bedoel je :P

Vandaag even een spaarvarken geslacht en even bij Biesheuvel autosport langs geweest. En ik kwam thuis met een Mocal olie koeler kit.

4um6p3q.jpg

Naice, laatst ook gemonteerd op 155 racer. Erg vet spul 8)
 
Bij 8000 toeren weet zo'n Honda dat er net uit te peuteren. Wil niet weer een discussie oprakelen, maar iedereen weet dat Honda's veel vermogen hebben, maar dat ze ook enorm veel toeren nodig zijn om een dergelijk getal te bereiken.

Klopt wat je zegt, alleen ik had ff wat meer verwacht uit die veel besproken blokjes...
 
jaaa mooi editten he, daar trappen we hier niet in vriend..
Jij zegt "door dat soort mensen hebben we het puntenrijbewijs". en niet "door zulke idioten worden mensen dood gereden"
dus slaat nergens op :p

ps. door mensen als jij verpaupert nederland, niemand kan meer normaal spellen :P:#:*

Volgens mij zijn het vooral de minder opgeleiden mensen, vooral mensen die de Nederlandse taal niet helemaal beheren die het woord "vriend" als sarcastische opmerking gebruiken. Ik denk dat iedereen weet welke mensen ik bedoel helaas krijg ik waarschijnlijk een warning als ik dit anders formuleer omdat dat mogenlijk rasistisch opgevat zou kunnen worden. En nee voor de hooggeleerden onder ons ik ben zelf ook niet helemaal Nederlands.
"je weet toch"

Maar ik moet toegeven dat mijn eerste reactie een beetje te impulsief was en ik hem daarom aangepast/verandert heb, en van die spel fouten. Ik ben een beetje brak en kwam net terug van mijn werkdag van 13 uurtjes.

Ps: "jaaa" Is met een a dus niet drie, en "dus slaat nergens op" hoort een verwijzend voornaamwoord bijvoorbeeld "dat" tussen, aangezien je het hebt over een eerder genoemt punt

Beetje mierenneuken maar ik wil jouw niet in de waan laten van je eigen perfectie. Mensen als jou kennende (gelukkig niet teveel) ga je nu hartstochtelijk zoeken naar spelfouten in dit bericht (die je waarschijnlijk meerdere tegen zult komen) dus ben ik even blij dat ik geen opmerking heb gemaakt waarvan af te leiden is dat ik in mijn eigen perfectie geloof

back ontopic: Als het morgen een beetje fatsoenlijk weer is zal ik ook eens wat foto's maken van mijn Francoise op 4 wielen

Ps: mijn excuses voor de mensen die hier vanwegen de leuke auto's willen genieten en niet van gelul van mensen zoals mij (wat eigenlijk helemaal nergens over gaat)
 
Last edited:
Beetje mierenneuken maar ik wil jou niet in de waan laten van je eigen perfectie. Mensen als jij kennende (gelukkig niet teveel) ga je nu hartstochtelijk zoeken naar spelfouten in dit bericht (die je waarschijnlijk meerdere malen tegen zult komen) dus ben ik even blij dat ik geen opmerking heb gemaakt waarvan af te leiden valt dat ik in mijn eigen perfectie geloof

Dude.....

Stop aub met huilen oke. Jij begon met de moraalridder, dus dan kan je ook een opmerking verwachten he.
 
Ondanks al z'n spelfouten, maakte hij wel een punt in z'n (eerste) post. Dan kan je hem wel lekker makkelijk een moraalridder noemen, maar het is gewoon asociaal en onverantwoord om zo hard over die wegen te knallen, punt.

Voor de rest neem ik afstand van de discussie. :z
 
He, ik vind het net zo asociaal hoor, en ik heb er ook geen goed woord voorover. Ik wil ook dat die gasten de meest grote geldboetes krijgen en hun auto in beslag wordt genomen. Maar zo is de wereld nou eenmaal. Er zijn gewoon hazen die als een mongool door het verkeer rijden. En die zullen er ook blijven ook, en daar leg ik me gewoon bij neer.

Ik ben zelf ook geen heilige kuch kuch alfa 166 kuch kuch, maar dit soort acties vind ik gewoon ook te ver gaan.
 
Overigens de uitspraak "door jullie is het puntenrijbewijs ingevoerd" vind ik ook geen sterke.

Het puntensysteem an sich is niet eens zo slecht idee, maar voer het dan voor de gehele Nederlandse bevolking in die een voertuig mag besturen. Niet voor niets is het in vele andere Europese landen ingevoerd.
 
ik heb gewoon gelijk, geen discussie mogelijk.
En de spelfouten die ik maak zijn toegestaan, die van jou zijn lelijk :D

en ps. volgens mij is er niemand die de nederlandse taal beheert :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top