Show je eigen auto #18

Status
Not open for further replies.
Wokkel, heb je nog een originele set lichten liggen ivm apk? Zo nee, wel ff rekening mee houden..
 
Achteruit rijlampen zijn niet verplicht toch. En knipperlicht mag achter oranje of rood zijn geloof ik.

Kan t mis hebben hoor :P
 
achteruitrijlicht is verplicht vanaf 1998. maar hij mag niet rood schijnen, ook als hij van voor 1998 is. aansluiten als mistlamp dan maar?
 
Gister paar nieuwe goodies gekocht :D

OEM Honda veerpootbrug en een multipointswap (heb nu dual point) en een andere rad :P

Binnenkort maar ff monteren en dan ben ik echt een Ricer :D
 
mijn wagen , inmiddels aardig aangepast , eerder nog nooit in het topic laten zien;)
moet zeggen dat ik em zelf best netjes vindt!

4qdz3gn.jpg


6fi12dl.jpg


5xxfwq0.jpg
 
hoeveel pk levert dat op? mss injectors van tevoren nog even ultrasoon laten reinigen?
 
Moet zo een 15 pk opleveren ongeveer.
En ik zat er wel aan te denken om die injectoren te laten reinigen idd. Moet nog ff kijken :)
 
Die eigenaar heeft nu wel Xenon, wel aftermarket.
BbimmerR heet ie op verschillende fora`s met een E46 320D Executive 2001.

Ik zeg Radiaal-styling 32, Sterspaken 44, M dubbele spaken 68, Dubbele spaken-compoundvelg 71 of M V-spaken 72

Beetje late replie maar boeie

Heb je nog wat mooie foto's met dit soort velgen onder een E46? :D

Ik ga met m'n Opel Vectra richting Kroatië. Heen en terug een dikke 4000 km. 8)

Kroatië Owned :W
 
Gister paar nieuwe goodies gekocht :D

OEM Honda veerpootbrug en een multipointswap (heb nu dual point) en een andere rad :P

Binnenkort maar ff monteren en dan ben ik echt een Ricer :D

En van wie dat radje komt zeg je niet ;(
 
Laat je hem gewoon draaien bij het tanken..

Dat had gekund, maar achteraf gezien was de vliegreis toch wel erg gunstig. Die auto wordt ook amper gebruikt dus dat was het niet :P

4 uur 's ochtends vertrekken, dan 1 uur rijden in de sneeuw om mensen naar het vliegveld te brengen. Weer 1 uur terug en dan nog 9 uur rijden.

Dat killt je aardig :P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top