Show je eigen auto #18

Status
Not open for further replies.
Parabool-velgen zijn mooi op een Mk. III...

Tom; topvelgjes uiteraard!

Ingo; leukste Corsa ooit...

Suzuki & VR6-racer; gooi die spiegels eens gauw in de sloot, verder leuke bak...
 
Wat foto's gemaakt met me tel van zonsondergang + mijn auto

5ylvwgm.jpg


6cqt6vc.jpg


63jy6ic.jpg


4pdml8w.jpg


5xeo5j4.jpg


4p13czr.jpg


63tnnti.jpg


5496aee.jpg


6gb4v7n.jpg


6b9rati.jpg



Jammer dat ze slecht kwaliteit zijn, volgende keer digi cam mee :D
 
Zijn niet de mooiste velgen maar ze kunnen voor nu even door (andere dingen hebben even prioriteit)

4hdcbhf.jpg

Hier een betere foto hoe ze eronder staan + dat ze hier schoon zijn (zijn 16 inch)

In de toekomst komen er wel andere velgen onder. zit zelf nog steeds erg over M6 18 inch velgen na te denken, maar dan hebben me remklauwen een blauw kleurtje nodig aangezien die M6 erg doorzichtig zijn.

img8352jg4.jpg


album_pic_php.jpeg


Is ook een 320D high Exuctive alleen dan zonder Xenon, kan je meteen zien hoe ze eronder zouden staan
 
Die eigenaar heeft nu wel Xenon, wel aftermarket.
BbimmerR heet ie op verschillende fora`s met een E46 320D Executive 2001.

Ik zeg Radiaal-styling 32, Sterspaken 44, M dubbele spaken 68, Dubbele spaken-compoundvelg 71 of M V-spaken 72
 
+ verlagen om hetzelfde te krijgen... M6 vind ik persoonlijk erg mooie wielen (i.t.t. de rest van een M6)...

Verlagen is niet nodig, heb nu 16 inch als ik overga op 18 inch (zoals die m6 velgen op die foto) is me wielkas vanzelf ook zo opgevuld

Heb overigens een OEM sportonderstel al op/onder die bmw zitten

49hssy9.jpg

4dq1z7a.jpg


Die heeft hetzelfde onderstel als mijn bmw en heeft 18 inch velgen (ook ze 16 inch vervangen) en niet extra verlaagd, daar zie je dus dat 18 inch gewoon opvult en verdere verlaging ''niet'' meer nodig is.
 
Sport onderstel is al 15mm verlaagd.

Zie:
[ir]http://img352.imageshack.us/img352/2163/bimmer1pj4.jpg[/ir]
 
Last edited:
Gaan er trouwens nog mensen met hun auto op vakantie?

ja ik samen met me vriendin,
naar st. hilaire de riez in frankrijk.

gewoon met de sierra, rij normaal 2000-3000 in de maand dus waarom nu niet die 3000 totaal???

ga 2 weekjes heen, 1100 km rijden en daar ook de nodige kms
ga gewoon lekker 100 rijden onderweg:z
bij 120 maakt de uitlaat zon kabaal....:X |( :| :# :#
niet dat ik me auto niet vertrouw, maar ik heb net een ww europaservice afgesloten met vervangend vervoer.:+
leek me wel zo slim.

grts
 
Verlagen is niet nodig, heb nu 16 inch als ik overga op 18 inch (zoals die m6 velgen op die foto) is me wielkas vanzelf ook zo opgevuld

Die heeft hetzelfde onderstel als mijn bmw en heeft 18 inch velgen (ook ze 16 inch vervangen) en niet extra verlaagd, daar zie je dus dat 18 inch gewoon opvult en verdere verlaging ''niet'' meer nodig is.

Vind dat opvullen door grotere wielen altijd erg tegenvallen... Heb 15/16(gehad) 17 & 18 inch voor mijn Leon, dus ik kan het een beetje inschatten :rolleyes: Collega van me heeft ook een '02 E46 320d met de gepostte velgen, en die mag best 30mm rondom omlaag...

ja ik samen met me vriendin,
naar st. hilaire de riez in frankrijk.

gewoon met de sierra, rij normaal 2000-3000 in de maand dus waarom nu niet die 3000 totaal???

ga 2 weekjes heen, 1100 km rijden en daar ook de nodige kms
ga gewoon lekker 100 rijden onderweg:z
bij 120 maakt de uitlaat zon kabaal....:X |( :| :# :#
niet dat ik me auto niet vertrouw, maar ik heb net een ww europaservice afgesloten met vervangend vervoer.:+
leek me wel zo slim.

grts

Ik + gf gaan met de Leon naar Italië, dus ook 3000 km rijden in 2 weken... Heb er best zin in, lekker cruisen over Deutschland & Zwitserland (flink cruise control uitbuiten )... Heb hem ook aanvullend verzekerd voor die 2 weken, heb genoeg vertrouwen in m'n auto, maar niet zo in de verkeerssituaties in Italië... In Rome & Florance e.d. gaan we trouwens lekker met het openbaar vervoer...
 
Ik rij net zoals vorig jaar richting Zuid Frankrijk naar mijn Tante&oom die daar wonen, in een klein dorpje net onder Nimes.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top