Show je eigen auto #14

Status
Not open for further replies.
Jah maar daar kop je nog wel bij :p Bij je subframe niet zo makkelijk,Kan ik weer hele motor eruit halen om er goed en netjs bij te kunnen komen om het uit te boren
 
Je bent er maar druk mee iig! Ondanks dat de rest hier loopt te moelen, toch respect daarvoor.

Mijn golf gti vertoont trouwens ook problemen, toen ik laatst bij de mac stond te eten en dus de motor uit had, begon hij ineens te koken. Er lag dus ook vrijwel direct een kleine 2/3 liter aan koelvloeistof onder de auto. Iemand enig idee wat het probleem kan zijn? Hij spuit als hij warm is koelvloeistof uit het reservoir, alleen uit dat dopje wat er bovenop zit. (zit een stekkertje aan vast). De radiateurfan draait trouwens gewoon.
 
Denk eerder niet goed ontlucht.Had ik toen ook is bij me corsa Stond ie gewoon te draaien en daarna uit en ging die ook inene koken ...

Maarjah Is gewoon echt zwaar klote dat die bout nu moet afbreken.Die uitlaat had ik nog wel kunnen fiksen maar die is gewoon klote..Hele bende kan er weer uit gewoon.Maak er maar een circuitbak van alles eruit kan er ook niks afbreken :p
 
Hehe Ja maarjah dit ding moet ook klaar :p Ik had juist vandaag weer vrij genomen om hem af te maken :p,Maarjah weet het nog niet wat er mee gebeurt
 
niet weg doen, je krijgt er NOOIT voor wat je wilt. en dan mag je weer opnieuw beginnen aan een andere auto :#
Als je dit af hebt weet je hoe het zit en heb je als het goed is een betrouwbaar bakkie ;)
 
Hehe nou als ik hem nu weg doe komt er geen auto meer verlopig :p.dan ga ik wel voor me motorrijbewijs ofzo :p
 
mja ik weet dus zelf helemaal niks van die auto's af, vrijwel van geen enkele auto :D Dus weet ook mijn god niet waar ik moet beginnen, ik krijg het dopje bovenop het reservoir dus ook met geen mogelijkheid er meer op dus kan ook niet kijken of het daar aan ligt.
 
[IR]http://www.zeke.nl/hosting/harrie/318i/Beunbeun/OranjeFTW.jpg[/IR]

Zie m mooi zijn op een afstandje 8)
(ja, mn banden zijn een beetje oranje, slijt dr snel zat vanaf)
 
:D, maak hem dan duke's of hazard:+

[ir]http://i139.photobucket.com/albums/q313/Sibeurt/Afbeelding095.jpg[/ir]

Vandaag stuk ingereden, toch wel een beetje verliefd geworden 8)

Wel foute velgen en kleur :+, ding had wel alles elektronisch/airco etc (miste wel stuurb.)
 
Wissel van 8v naar 16v he, andere motor dus. niet zo gek dat de uitlaat niet in een keer past.

Was die motor wissel wel even vergeten, maar ik doelde ook op het subframe, en voornamelijk op het verleden van deze auto (wat er dan gepost is op het forum)... Denk dat jeroen zelf ook wel zal zeggen dat het niet de beste golf van NL is.

Maar @ Jeroen: Zoals vele hier al hadden gezegd, wel respect ervoor dat je het allemaal weet te fixen...

Edit: Heeeel lang niet gerefreshed :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top