Show je eigen auto #14

Status
Not open for further replies.
ja idd wat scully zegt.
ga dan werken leren ofzo.
1 dag school 4 dagen werken.

gewoon reeel salaris en na een jaar of 4 denk ik toch je diploma
 
Lieuwe, hier is een compleet topic voor... Kan me voorstellen dat je dat vergeet, aangezien je net zo'n audiofreak bent als ik volgens mij (not dus :D)...

Gekeken/gezocht, maar niet kunnen vinden :) Alleen een oude die al gesloten is.

16,5 cm volgens mij, wat voor radio gaat het om?

Pioneer DEH-2900MPB. Past mooi bij het interieur van de auto :p (Golf4)

deh-2900mpb.jpg
 
Misschien weet iemand hier het:

Heb een raar probleem:

Ik reed net naar kantoor, valt de auto uit voor een stoplicht, en wilde nog amper starten, nu loopt ie niet meer stationair, en valt meteen uit. Ik kan de motor alleen aanhouden door gas te geven.

Hij geeft een plof bij gas los en daarna gas geven. oliedruk knippert als de motor niet uit is en contact aan (weet niet meer of dit altijd was, dacht het niet???)

Ook komt er een vrij raar piepend geluid onder de motorkap vandaan. Wat dat nou is :S Het geluid verdwijnt als de motor in toeren klimt (hoger dan 3000 toeren zeg maar)

Temperatuur en olietemperatuur is wel gewoon ok, olie zag er ook goed uit.

Iemand een idee? Ik durf eigenlijk niet naar huis terug te rijden (23 km)

Alvast bedankt!
 
Iets met benzinetoevoer of ontsteking lijkt me ? Denk eerder iets met benzinetoevoer. Zou het zo anders ook niet 1 2 weten. Beter vraag je even @ volksforum :)

*edit* Heb je al gedaan zie ik :p *edit*
 
uit het scooter verleden waren ploffen en niet stationair willen lopen meestal een massa draad maar weet niet of dat met een auto ook kan helpen 8P
 
heb ook een keer zoiets gehad met het niet constant draaien en uitvallen als je stilstaat. Bij mij was het toen de luchtmassameter. Maar ik kan me eigenlijk niet meer herrineren of ie ook allemaal gekke geluiden maakte
 
Dat gepiep tot 3duizend toeren kan je bak zijn had ik ook,Zo en dan nu slecht nieuws :p Ben ik uur aan het kutten met uitlaat past ie weer niet ding zit helemaal scheef net of ie verbogen is.En me schroefdraad is verrot van me subframe dus krijg 1 bout er niet meer in :( Golf gaat denk ik maar weg heb het nu wel gehad ermee
 
Dat gepiep tot 3duizend toeren kan je bak zijn had ik ook,Zo en dan nu slecht nieuws :p Ben ik uur aan het kutten met uitlaat past ie weer niet ding zit helemaal scheef net of ie verbogen is.En me schroefdraad is verrot van me subframe dus krijg 1 bout er niet meer in :( Golf gaat denk ik maar weg heb het nu wel gehad ermee

My god... Van die golf is echt helemaal niks meer over he. Wat is/was er wel niet allemaal mis met die golf toen je hem kocht? Misschien vergis ik me, maar ik heb alleen slechte berichten over die auto gezien?
 
Dat gepiep tot 3duizend toeren kan je bak zijn had ik ook,Zo en dan nu slecht nieuws :p Ben ik uur aan het kutten met uitlaat past ie weer niet ding zit helemaal scheef net of ie verbogen is.En me schroefdraad is verrot van me subframe dus krijg 1 bout er niet meer in :( Golf gaat denk ik maar weg heb het nu wel gehad ermee

zo ging het ook met die corsa, deze moet je gewoon afmaken jeroen!
Kan je die schroefdraaden niet opnieuw tappen dan?
 
My god... Van die golf is echt helemaal niks meer over he. Wat is/was er wel niet allemaal mis met die golf toen je hem kocht? Misschien vergis ik me, maar ik heb alleen slechte berichten over die auto gezien?

Wissel van 8v naar 16v he, andere motor dus. niet zo gek dat de uitlaat niet in een keer past.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top