Show je eigen auto #14

Status
Not open for further replies.
Indd, BTW als je nou is je avatar veranderd, kom je miss wat minder beun over...;)


Hoop iig wel dat je bak het gewoon in 1 keer goed doet:)
 
Is ook zo, je kan de tractioncontrol maar beter aan laten staan, want anders zijn je achterbanden zo weg (trouwens hij trekt ook beter met de TC aan, dan past hij het vermogen aan de grip aan, anders alleen maar wielspin :))
 
Indd, BTW als je nou is je avatar veranderd, kom je miss wat minder beun over...;)

doubleee uuu teee ef mate? Was dit nou voor mij bedoeld of? :+

En ja, het scheelt natuurlijk wel dat die dingen vol gepropt zijn met elektronische dingetjes, moet ook wel, anders rijd iedere malloot zich in de eerste beste bocht kapot. Het blijft iig prachtig speelgoed.
 
Lijkt mij ook, vraag is alleen hoeveel de voorpijp en t eerste uitlaatdeel verschilt..

Van een 16V is dikker, want een maat van mij heeft eens een tussenpijp ofzo besteld voor zijn 8V, zit wel verschil tussen dus.
 
doubleee uuu teee ef mate? Was dit nou voor mij bedoeld of? :+

En ja, het scheelt natuurlijk wel dat die dingen vol gepropt zijn met elektronische dingetjes, moet ook wel, anders rijd iedere malloot zich in de eerste beste bocht kapot. Het blijft iig prachtig speelgoed.

Hahaha nee dat was voor Jeroen, maar zat volgens mij nog 3 pagina;s terug:p



Dikke bak hoor nick. officieel nu van jou?:)
 
Godverdomme zeg,Zit me niet mee Vandaag.Nou uitlaat er dus tussen gekregen maar pijp zit helemaal scheef erop.Dus denk dat ie krom is ofzo :(.Maar dat is nog het ergste niet.Ik begonnen met koelslangen erop monteren nou dat ging goed dus maar weer verder gegaan met bout van me subframe.Opnieuw getapt schoongemaakt nieuwe bout gepakt Draai bout er met de hand in nou ging lekker Daarna vast gezet met ratel,En toen gebeurde he Krak bout gebroken :(
 
ik weet niet wat jij doet :S maar je gebruikt toch nieuwe bouten mag ik hopen.
en onthoud vast = vast
 
Heb ik ook eens gehad met bouten voor mn kleppendeksel, dat zijn van die knapbouten, en die braken dus 2x af in mn kop.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top