Show je eigen auto #14

Status
Not open for further replies.
heb je teniminste nog statiegeld :p

als ze het bij mij doen, en hem netjes op kraten zetten ben ik blij, heb ook bij mensen gezien waar er gekrikt was bij de deur en daarna de krik eronder uit gerot...
 
Het was net om de hoek, enige positieve wat ik kan bedenken was dat me banden bijna op waren, en dat ik verzekerd ben tegen diefstal. Schade aan dorpel valt erg mee, remschijven dito (op 1e gezicht)
 
Zo net kabelboom binnengekregen en dan kijken of de motor uberhaubt wil lopen..Voorderest ben ik er al beetje over uit Golf gaat geschorst worden en dan wordt ie op me gemakje aangepakt :)
 
Tis ook niet direct plug&play he een ander blok, tis wel normaal dat t blok er meerdere keren uit moet :p

Maar succes ermee.
 
Zo ben gelijk maar met de kabelboom gestopt zint me totaal niet al die kabels :p dus laat het effe zo voor wat het is en begin binnenkort met interieur eruit trekken..
 
Zo Vanmiddag weer effe geklust..aan de binnenkant.Wil namelijk het interieur eruit hebben En een rolkooi achterin hebben,Dus dan maar vast mee begonnen en het motorische gedeelte maar even laten zitten tot ik daar weer zin in hebt.

66uft3m.jpg

Heb al een stabstang er tussen gelast,Lijkt net of die scheef is maar komt door de foto:).Voor de rest wil ik die 3 gaatjes dicht hebben en heb vw embleem en het gat van de ruiten wisser.Voorderest wil ik volgend weekend beginnen met mdf plaatsen op de bodem zodat het er wat netter uitziet en daar alle kabels onder plaatsen.
 
Lekker commentaar :D

Respect Jeroen, je hebt wel doorzettingsvermogen! Ik had bij 5% van jouw ellende het ding al de straat op getrapt, als ik ergens allergisch voor ben is het een kapotte auto...
 
heb je teniminste nog statiegeld :p

als ze het bij mij doen, en hem netjes op kraten zetten ben ik blij, heb ook bij mensen gezien waar er gekrikt was bij de deur en daarna de krik eronder uit gerot...

Heb ik ff geluk dat er niet zomaar een krik onder mn auto kan :)
 
idd dan trekken ze je deuren open en krikken ze hem daar, is nog kutter..


gewoon goede slotbouten gebruiken, ik heb er 2 op zitten...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top