This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #14

Status
Not open for further replies.
20VT, maar geen GTI geloof ik

Klopt, De GTI heeft standaard WEL een sportonderstel en notenhoutinleg(blegh) maar standaard GEEN climatronic.

:edit: Ik vergeet de recaro's die ik er nog wel in wil en dan gelijk laat overtrekken in sattelbraun leder! Zelfde kleur als de auto van thuis.
[ir]http://i13.tinypic.com/2afdisy.jpg[/ir]
:edit:

Verder geen verschil (op de badge na dan :+).

Over 2 weken nieuwe 18" R32 (G5) wielen eronder en koni verlagen, daarna JD waar ik een downpijp 3" ga overwegen en een divertervalve, de chip komt er zowiezo in.

Post soon wel wat foto's!
 
Verstandig, ga je ook een 2,5 inch cat-back nemen en een TIP van forge ?

Weet je waarom ik erbij zet dat ik die downpijp overweeg, dat is omdat ik bang ben dat mijn auto sjonny en asociaal lawaai gaat maken. De blow-off van forge die speciaal is ontwikkeld voor 1.8T motoren ivm noodloop-programma ga ik eens even aankaarten bij Jeroen.

Wat voor een turbo zit er trouwens op jou wagen? De ko3s of de k04?
 

03s

Hoezzo sjonny ... als je een 3inch downpipe neemt van milltek en eventueel een 2,5inch catback ook van dat merk of supersprint ... met tussendemper (heeft geen invloed op de prestaties) is er niks sjonny aan, het is geen remus of sebring !

check eens seat-online.nl
 
hoeveel pk heeft dat ding nu dan?? zou weleens sprintje tegen je willen doen als mijn 16v in de corsa hangt

Orgineel zou t blok 190 moeten hebben, ik heb dan nog een EPS 6-1 uitlaatspruitstuk zonder kat., en een powerfilter. Dus ik denk net 200. En dit heeft allemaal net 25d gelopen.

Maar das nog niet genoeg
 
Hmm, die bodykit die ik als laatst liet zien, die ''Do luck'' kan ik wel aankomen, maar ik kreeg nu ook een ander aanbod, voor een erg leuke prijs.

De kit is dus bijna dezelfde als die kit die ik al poste, enkel is de voorbumpr iets anders, namelijk zo:



Ziet er zo op de foto wel leuk uit, maa ik heb m niet niet gemonteerd gezien op een R33, en dat wil toch echt eerst ff zien.

Komt dus icm met deze skirts en achterbumper:



Moeilijk moeilijk moeilijk.. kan ook voor die Do luck voorbumper gaan,



Maar hij is dus bijna hetzelfde, en het scheelt me zo 300 euro oid.. Hoop zsm een foto te kunnen vinden van die bumper waar die gemonteerd zit,als ik m vind, laat ik 'm jullie zien.
 
Ik zie toch wel een hoop verschillen in die bumper....

Vind die op de foto @ auto veel vetter, die daarboven begint een beetje ,, te '' te worden. :#
 
precies.. die waar de auto erop staat is mooier.. die andere vind ik niet mooi, ik hou zowiezo niet van dat race gaas.
 
Positie van knipperlichten is inderdaad erg raar, niet echt een mooie bumper. die andere is ook gewoon wat subtieler...
 

Toch blijft een japanner de enige auto die erop vooruit gaat met een bodykit.. Netjes hoor zoals die grijze hier op de foto's! Heb zelf ook een seconde zitten denken om een skyline oid te gaan rijden maar toen ik het interieur zag ben ik snel afgehaakt.. Vind dat zo ontzettend lelijk en verouderd. Mijn mitsubitsi lancer uit 1993 had hetzelfde interieur Verder heb je een mooie wagen lars

Grtz Jeff
 
Als jullie de keus hadden! Welke zouden jullie eronder leggen!

Dunlop
Zomerbanden SP SPORT 9000
225/40 R18 ZR Velgbescherming uitloop Prijslijst*: EUR 237,00

Uitsluitend bij autobandenmarkt.nl EUR 144,50

Goodyear
Zomerbanden EAGLE F1 GS-D3
225/40 ZR18 92Y XL BSW, VSB Prijslijst*: EUR 211,50

Uitsluitend bij autobandenmarkt.nl EUR 145,90

Bridgestone
Zomerbanden Potenza RE 050 A
225/40 R18 88Y Prijslijst*: EUR 247,00

Uitsluitend bij autobandenmarkt.nl EUR 153,60

Pirelli
Zomerbanden P ZERO ROSSO Asimmetrico
225/40 ZR18 92Y XL ohne P ZERO Label Prijslijst*: EUR 254,50

Uitsluitend bij autobandenmarkt.nl EUR 165,40

Michelin
Zomerbanden Pilot EXALTO PE2
225/40 R18 92Y EL Prijslijst*: EUR 249,50

Uitsluitend bij autobandenmarkt.nl EUR 192,70
 
Status
Not open for further replies.