This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #10

Status
Not open for further replies.
Boeje........ Weer een pagina verloren aan klets (mja ik help stiekum ook zelf wel een beetje mee)






Afgelopen najaar op een Polo meeting...
 
bla bla.....'t gaat niet om pk's 't gaat om hoe je ze op de weg zet.

Opel zet dus geen pk's op de weg.....(huidige corsa gtc, huidige vectra gtc) VW veel beter.
 
je zegt het zelf ... 300pk+ @ 4 bar is tegewoordig de hype +ralf+

en ik heb geen grotere gekocht hoor, ff testen wat je ging antwoorden, verderop van het jaar wel degelijk andere kopen

Toko, is er iets van jou dat ik niet weet?
Je bent echt een dwangmatige leugenaar eh :X
 
bla bla.....'t gaat niet om pk's 't gaat om hoe je ze op de weg zet.

Opel zet dus geen pk's op de weg.....(huidige corsa gtc, huidige vectra gtc) VW veel beter.
Volgens een test laatst in de autoweek is dit dus niet waar. Daar is zelfs een Astra OPC de beste van een serie van:

BMW 130i
Mazda 3 MPS
Audi S3
Golf R32

Alleen een audi zou leuker zijn maar die zijn dan weer walgelijk duur.
 
wat een kanslose discussie weer over die pk's ... wat wil je er nou mee zeggen, dat vw slecht is ?

Vw staAt er tog om bekend om veel cc te hebben met weinig pk's ... al beginnen ze nu wel meer 100pk de liter te krijgen.

Wil je pk's koop je maar japanner of tune je een vw met std 100pk de liter.

tim, nette polo, ruitenwisser er nog afslopen ? en velgen van lieuwe stelen!
 
Volgens een test laatst in de autoweek is dit dus niet waar. Daar is zelfs een Astra OPC de beste van een serie van:

BMW 130i
Mazda 3 MPS
Audi S3
Golf R32

Alleen een audi zou leuker zijn maar die zijn dan weer walgelijk duur.

Typisch autoweek gelul, ze snappen het echt niet daar. De S3 (en in mindere mate de R32) is saai, de Mazda en de Opel zijn FWD, woest en een stukje goedkoper en de 130 is gewoon een hele dikke eerlijke bak. Lijkt mij een bij voorbaat een uitgemaakte zaak
 

Edit: laat maar, ik dacht dat je wel een handtekening gezet 8P
 
Status
Not open for further replies.