Scooterwinkels mogen snorfietsen omkeuren | RDW nieuws

Dat had ik bij mijn ludix natuurlijk al gedaan..
Post automatically merged:



Moet je de oude plaat daar ook achter laten (ACM Zeist)? Of neemt degene die hem gekeurd heeft hem in?
Ik heb de plaat daar achtergelaten, oude kentekenbewijs hoef je niet in te leveren.
Post automatically merged:

Dat had ik bij mijn ludix natuurlijk al gedaan..
Post automatically merged:



Moet je de oude plaat daar ook achter laten (ACM Zeist)? Of neemt degene die hem gekeurd heeft hem in?
Er is nog gewoon rond gereden met de blauwe plaat.Toen het nieuwe kentekenbewijs binnen was ben ik met de plaat en het kentekenbewijs op een andere scooter naar ACM gereden.
Ook bij de verzekering gemeld, en de premie is zelfs lager.
 
Pas bij halen nieuwe plaat.


Oke dus waar je de plaat laat maken lever je dus ook bij afhalen de oude plaat weer in.

En niet bij de gene die het gekeurd heeft?
Post automatically merged:

Ik heb de plaat daar achtergelaten, oude kentekenbewijs hoef je niet in te leveren.

Waar is daar? (waarom praten mensen altijd zo onduidelijk)

Als je zegt dat het bij de gene is die de keuring heeft gedaan, of de gene die de platen maakt zegt.. Is natuurlijk veel duidelijker.
 
SCOOTERKEURING

Scooter laten keuren
Keuren ,snelheid aanpassen , plaat en houder ophalen thuis en weer thuis brengen 250,- . Misschien voor sommige veel maar vind het zelf mee vallen voor een scooter van 2021 (Sym Fiddle2) met nog geen 700 op teller.328303163_6138575299498068_6418972768768529295_n.jpg
Post automatically merged:

Heb ik gedaan en iets met typegoedkeuring te maken te hebben ! Zelf heb ik het vermoeden dat in het begin het een bromscooter is die is omgebouwd naar snor en dat dat een probleem is.En er zijn meer mensen met dit probleem ik heb op Marktplaats een paar kentekens gecontroleerd en ja daar staan er ook een paar met die vermelding. Ben nu aan het kijken of ze de snelheid via de software kunnen verhogen zodat ik het zelf naar de rdw kan brengen. Maar een beetje ECU 45km en keuring 112,50 zit je al snel op de 200/250 euro
Uiteindelijk alles gelukt bij het RDW ging flot naar paar dagen alles thuis plaat besteld en scooter gelijk verkocht want had een Fiddle op het oog!
 
Back
Top