mogen ze dit

F

Fire_Fox_F15

Guest
Gister was weer eens in Purmerend rollerbank controle je kent het wel. Dus ik moest er ook op 180 piek boete.
Maar dit nu ze keken op een gegeven moment naar me slot en ze zeiden hij is vervangen omdat ie rood was van binenen. Ik dacht zo wat lult ie nou :? . En ze gingen gelijk me frame nummer controleren ik zei zo ga je gang klopt toch. Pakte zo een aap zijn bart smid walki tolki en gaf die nummers door. Zeiden ze dat ie gestolen was. dus gelijk 3 man pakte bij me nek en duwde me in een cel. (ja die controle was bij een poliite wijk beurt) maar goed na een uur komen ze zo. ons exuus hier voor hij was toch niet gestolen. NOu ik was kwaad ik had ze toen allemaal uitgescholden toen. Maar ga ik nu oook een aanklacht brief nu sturen en hopen dat ik er iets voor krijg want dit is echt niet normaal hoe ze opdraden
mzzls
 
Advertisement - register to remove this

Heel erg lullig natuurlijk, maar wat wil je krijgen van ze n.a.v. die brief, bij de politie trek je toch meestal aan het kortste eind (het is lullig maar waar)...
 
Ja en ze houden elkaar allemaal handje boven het hoofd, je hebt zelfs kans dat als jij dit aanvecht dat ze dit allemaal glashard ontkennen.
 
Originally posted by Stealth^
Ja en ze houden elkaar allemaal handje boven het hoofd, je hebt zelfs kans dat als jij dit aanvecht dat ze dit allemaal glashard ontkennen.
Zo zijn ze wel
 
Back
Top