Kenteken brom en snorfietsen

Advertisement - register to remove this

beetje kut:S maar het was dan ook zo dat je je scooter moest laten keuren enzo tog? gana ze van alles een foto maken geloof ik. dan maar een extra straat scootertje erbij(a)
 
Ja, kan je wel even je oude blok er weer op zetten voor de schouwing, maar oom agent gaat bij rollerbank natuurlijk wel even kijken of de gegevens op kenteken wel kloppen met voertuig, zwaar de lul dus als je je snelle blok er al weer onder hebt.
 
Of ze nu ook kijken naar je frame nummer ;)
Misschien nu wel meer omdat ze meer geld van je kunnen rippen maar iig nu doen ze het bijna nooit (iig bij mij nog nooit gedaan).
 
en hoe ziet dat kenteken dr uit eigenlijk :|:| wordt zeker zon stom groot ding als die nu op motoren zitten :S....haha
echt zoooo lelijk.... dat kleine plaatje van nu kan je nog best weg werken en mooi laten lijken...maar dat grote ding....uuuhwll :p

::Edit::

laat maar al gevonden...
"Voor beide bestaat een staand model van 10 bij 17,5 cm en een liggend model van 14,5 bij 12,5 cm. "

valt nog mee..maar nog altijd te groot :p

::Edit::
 
Zijn daar misschien pics van? Voglens mij hebben ze daar namelijk van die plaatje die precies in dat vakje op een SR passen waarvan aan de boven kant de hoekje zeg maar erafgeknipt zijn.
 
dus als ik het goed begrijp moeten je carter/frame (nummer) met elkaar overeenkomen zoals ze uit de fabriek komen??? in dat geval heb ik (en dus kwart van de scooterrijders) een probleem
 
maar je hebt ook nog een voordeel dat je scooter makkelijker is op te sporen als hij is gestolen.En hopelijk minder diefstallen omdat je een kentekenbewijs nodig hebt om hem door te verkopen. :):)
 
het maakt mij allemaal niet uit.
ik rij op een std kymco heroism 8P
en mijn project brummert staat gewoon in de schuur. *D
 
ik ben iig blij want ben er tijdens mijn laatste boete achter gekomen dat er geklooit was volgens meneer de agent met mijn frame nummer. Maar dat hij wel gewoon goed was, en niet gestolen ofzo.... Dus ik mocht doorrijden
 
Last edited:
Dus alle scooters worden bekeken op frame en/of carternummer ? Geen controle of snelheid/getunede scooters of mis ik iets ? Als iedereen z'n scoot weer standaard moet maken voor zo'n keuring is half Nederland de sigaar :p

//wo_Otah
 
Back
Top