ScooterTuning.net Magazine... geen fictie, maar feit !

Status
Not open for further replies.
De plannen zijn er al erg lang... en eindelijk worden ze ook werkelijkheid. })

Maart 2006 zal het eerste magazine in Nederland verkrijgbaar zijn bij onder andere Bruna, supermarkten, benzinestations etc onder de naam ScooterTuning.net Magazine (hoe zal het ook anders...). Het is nu ook zeker dat het magazine ook in België te koop zal zijn.

Dankzij de uitgeverij van het Duitse Motoretta waar we intensief mee gaan samenwerken is dit allemaal mogelijk geworden !!

Het wordt een driemaandelijks magazine (dus 4x per jaar) plus 2 specials.
Kortom een magazine voor én door scooterrijders !
Prijs wordt 3 Euro

Verder ga ik hier niet over lopen blaten.
Geen woorden, maar daden... jullie zien het wel in maart !

-:-

PS: ScooterTuning.net Magazine heeft niéts met ScooterTuning Magazine te maken

[edit] de dummy-cover is klaar en gaat komende week in proefdruk.
We gaan uiteraard nog geen abo's of nummers al verkopen... het lijkt me onzin om dingen te gaan verkopen die er nog niet zijn...

dummy-cover_klein.jpg

Last edited:
Advertisement - register to remove this

heeft ondertussen al iemand die geabonneerd is het blad thuisbezorgd gekregen? Ik heb dit namelijk nog niet. De 28 maart werd het geld overgeschreven maar heb nog geen bevestiging of magazine gezien.

grtz

Razma said:
ja, helaas is het niet zo makkelijk voor een duits bedrijf hier een banknr te openen. Hij is aangevraagd iig

@ Martial_law : er staan nog wel meer kleine foutjes in ;)
Fogive me :*

het is u zeker vergeven :*

en idd staan wel meer kleine foutjes in, maar dat wil niet zeggen dat het boekje niet geslaagd is, het is zeker geslaagd, meer zelfs :p

iig ik kijk al uit naar de volgende :)

Ik heb ook een mailtje terug gehad van moretta, hierin vragen ze om nummer bank. Welk nummer bedoelen ze hiermee?

Ik eergisteren (vrijdag) in m'n pauze heel het winkelcentrum bij m'n werk afgezocht maar niks kunnen vinden bij Bruna of andere kiosk iets:(. Vandaag m'n enige vrije dag maar natuurlijk niks open en ja ik ga niet heel stad en land af fietsen voor het blad:(.

Lijkt me zekers vet blad en komt mooi uit want enkele dagen terug was mijn Scootin abbonement weer eens afgelopen en ik zoek hier een alternatief voor want die tests van standaard orgi nieuwe scoots boeien me werkelijk geen fuck want dat pluis ik zelf wel uit en dan heb ik meer inhoud dan: Prijs dit, Stugge Schokbreker achter en achtterrem had wel beter gemogen. Ook lopen ze altijd lekker achter met de onderdelen in de nieuwsrubriek die al maanden uit zijn en ja specials vind je er nauwelijks in en een lijst met sobw uitslagen kan me ook niet echt boeien.

Iig thnx voor de mail want anders wist ik het niet eens (zit nooit op de site:)). Kan iemand mij vertellen of er bepaalde winkels/tankstations op zondag open zijn die het blad verkopen want ik wil hem zekers hebben?

Komen er overigens ook schakel specials in of SCOOTS ONLY? Ik ben nogal een schakelaar dus vandaar maar mooie scooter specials kan ik ook altijd waarderen;).

Lijkt mij niet dat ze het bic nummer bedoelen, daar word ook nog appart om gevragen. Het is precies zon lijstje als hierboven bij Marly

Eeey,

Ik heb er van de week 1 gekocht

Mooi blad hoor :) Waarschijnlijk wel abbonement nemen:)

Mooie foto's Goede info/ Teksten...

Gwn lekker om te lezen :)

GReetz Sander

ik ga morgen ook eens kijken hier bij de bruna en primera( nijmegen )

ff offtopic : ik zie het al voor me dat een newbie na me toekomt,

hij: ja man ze hebben ook 3 takt gaat super hard!

ik: vet man

ontopic: zo te zien ziet hij er goed uit!

Voor België :

Press Shop
Relay
Delhaize
GB Partner
GB Contact
Spar
Esso
Q8

Voor de abonnementen weet ik vrijdag alles te vertellen :)

Ik heb het blad van de week even gehaald bij de bruna. Echt vet magazine hoor. Er staan tenminste dingen in die me allemaal interesseren.

Status
Not open for further replies.
Back