ScooterTuning.net Magazine... geen fictie, maar feit !

Status
Not open for further replies.
De plannen zijn er al erg lang... en eindelijk worden ze ook werkelijkheid. })

Maart 2006 zal het eerste magazine in Nederland verkrijgbaar zijn bij onder andere Bruna, supermarkten, benzinestations etc onder de naam ScooterTuning.net Magazine (hoe zal het ook anders...). Het is nu ook zeker dat het magazine ook in België te koop zal zijn.

Dankzij de uitgeverij van het Duitse Motoretta waar we intensief mee gaan samenwerken is dit allemaal mogelijk geworden !!

Het wordt een driemaandelijks magazine (dus 4x per jaar) plus 2 specials.
Kortom een magazine voor én door scooterrijders !
Prijs wordt 3 Euro

Verder ga ik hier niet over lopen blaten.
Geen woorden, maar daden... jullie zien het wel in maart !

-:-

PS: ScooterTuning.net Magazine heeft niéts met ScooterTuning Magazine te maken

[edit] de dummy-cover is klaar en gaat komende week in proefdruk.
We gaan uiteraard nog geen abo's of nummers al verkopen... het lijkt me onzin om dingen te gaan verkopen die er nog niet zijn...

dummy-cover_klein.jpg

Last edited:
Advertisement - register to remove this

Vanmorgen het blad ook even gehaald, vind het echt heel erg tof. :W
Petje af voor de st.net crew :)

Daniel (raceroxie) zn poster gaat aan de muur

Vandaag het blad thuisgekregen, moet wel nog beginnen lezen maar eerste indruk is :winner: +ralf+

keep on the good work
respect voor dit!!

Plakkie said:
Het is geen stripboek nee 8P

der zit nog wel een vershil tussen een strip boek en gewoon aardig wat plaatjes... maja wat jij wil :*

zit m nou btje door te lezen maar vind t goed tovv :)

Razma said:
hmmm... dan ga JIJ nog schrikken :X :7
Idd, erg vet hoor:W

Ik vind het zo op het eerste gezicht een goed blad, beetje snel doorgekeken, lekker veel info en niet te veel reclame.
Poster hangt ook bij mij al aan de muur:#:P

Btw; bij de tankstations is die niet te verkrijgen, heb hem maar bij bruna gehaald.

Ondertussen is het abo probleem ook opgelost.
Meeste mensen krijgen morgen mail, indien nog probs mail mij gewoon even.

Voor alle mensen die nog een abo willen.
Het online formulier is volledig veranderd (dankjewel wipkip ;)) en er is nu ook een Nederlands banknr, zodat het hele gedoe van IBAN en BIC niet meer nodig is !

http://www.scootertuning.net/magazine_abo.php

mooi blad. wel redelijk duur. maar dan heb je ook wat

wel staan er behoorlijk wat slordigheids/type-foutjes in.
(bezine/benzine - hoofdzproeier/hoofdsproeier - en nog wat spellingsfouten)
En er wordt reclame gemaakt over een boek oid, met 3takt en 4takt tuning, een typefout of wel degelijk 3takt?
dat maakt het toch net wat minder professioneel..

maar al met al is het wel een leuk blad, beter dan scootin' als ik dat mag zeggen.

staan wel wat handige tips in :), ook het st start systeem was ik ff het pre-stage systeem vergeten. nu weet ik het weer :)

succes met de verdere productie

zeer vet blad -:-
de volgende wil ik ook zeker wel hebben

gisteren nog gehaald en waren nog weinig over hier

maar hij is zeer geweldig en zitten mooie poosters in 9||6
vandaag nog maar 1 halen voor die 2 poosters
want op de voor en achterkant is wel jammer dus haal ik er strax nog maar 1 :P

Ik heb m gister gehaald bij de lokale tijdschriftentoko, die had m zelfs (niet alleen Bruna enzo dan :))

Leuk blad, heb het nog niet helemaal doorgelezen maar het ziet er goed uit allemaal. Wel ben ik iemand die me snel stoort aan typfouten enzo, dus ik hoop dat dat een beetje goedkomt ;)
Ben ook blij met alle plaatjes, want ik kijk graag plaatjes :D Zit allemaal goed in elkaar, goeie foto's, strak in elkaar, top.

En bij mij lag er nog 1 exemplaar in het schap :P

echt vet blad spijtig dat die niet meer verschijnt dan om de 3maand scootin is er niks tegen mss ook maar is abonnere

buffel said:
echt vet blad spijtig dat die niet meer verschijnt dan om de 3maand scootin is er niks tegen mss ook maar is abonnere

Misschien ook maar eens leestekens gaan gebruiken? :rolleyes:

te minste keer deftig blad ipv scootin

ps: bij metrakit racer, je krijgt de indruk dat ze u de prijs gaan vertellen, maar dan krijg je zoiets als dit , 'de prijs bedraagt EUR.':s

Ik heb hem alweer uit :W Ik had hem vrijdag al gehaalt, ik moet zeggen zeer tof in elkaar gezet allemaal. Ik denk dat ik maar een abonnementje erop van mijn verjaardag vraag heb verder toch nog geen cadeaus :+

Het was hier bij de boekhandel in Maastricht trouwens ook de laatste.

Status
Not open for further replies.
Back