ScooterTuning.net Magazine #3

Hij komt er weer aan...
Ondertussen alweer het derde magazine !

Alvast een (kleine) preview

cover.jpg


preview_3.jpg


Wat er zoal instaat :
- Meerdere specials ! Eentje uit het verre Limburg, drie Duits-Franse specials
- Interview met Joël Selder
- Interview met Gé Ligtermoed en Caine Kentrop
- De eerste scooter die rijdt op waterstof... uit Nederland !
- Fotoverslag van het ScooterAttack Weekend en de Stunt Competition
- De volgende reportage over races en sprints in het buitenland: de scooter GP race in Macau
- Uiteraard foto's en een verslag van de Scoolympics in Taiwan
- Een nieuwe rubriek voor "Technische Projecten"
en natuurlijk verder weer de gebruikelijke dingen als product review, sleuteltips, posters en SBO info

+ DE DRAGRACER (deel1) VAN JOS DIJKMAN !!!!

Dit keer helaas nog geen deel 2 van het vering artikel wegens plaatsgebrek.

Verder hebben we er bewust voor gekozen onze ruimte niet te verspillen aan nieuwe kleurtjes en stickers van modellen uit Milaan en Keulen, maar wel meer specials en evenementen. Niet tevreden met deze keuze ? Laat het weten... al dachten we dat over de nieuwe scootermodellen wel genoeg op internet over te vinden was.

Wanneer hij in de winkel ligt zal ik komende week ff vragen aan de distributie.

Brand maar los :W
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Pardon ik wil niks? en heb ook zeker niks beloofd. IK heb het alleen doorgegeven aan de persoon wie er over gaat en die zou der op de lijst zetten.. meer niet
 
ziet er allemaal goed uit:W

alleen weer jammer van die 2 roxjes als midden poster:X vind het overigens jammer dat je die altijd en overal ziet opduiken:X
 
Vind het echt goed tof dat de rox van Lucas er als poster bij zit :W. Alleen die Mv agusta aerox vind ik lelijk, maar dat is persoonlijk natuurlijk :+.
 
In scootertuning.net #2 was die franse zelfbouw zeeeeer geil:~ liever heb ik daar poster van:)

Ook zie ik liever zelfbouw projecten van Nederlandse makerij, zoals die van Dijkman:)
 
Stukje techniek van Twins is leuk om te lezen :) Ook de special van Dijkman is echt gaaf.

Verder is het maybe leuk om een soort van Special Shoot-out te doen voor St.Net members? Soort van Poll ? Dat jullie een selectie maken van Specials, en dat wij daar uit kunnen kiezen zeg maar.

Just my 2 cents :)
 
Back
Top