ScooterTuning.net Magazine #1 bestellingen

Omdat er nog een aantal mensen graag een exemplaar willen bestellen... dat kan !

5 euro inclusief verzending + stickers
Gegevens : 53 31 37 314 op naam van ScooterTuning.net (ABN Amro - Kerkdriel) + vermelding "st.net magazine 1"

Daarna even gegevens mailen naar info@scootertuning.net
- adres
- bankrekening nr waar de betaling vandaan komt
- gewenst kleur st.net stickers

Zoals eerst is het nu weer mogelijk heel snel te werken, dus vandaag betaald, morgen op de post :W
 
Advertisement - register to remove this

Is het dan ook mogelijk om (Na de 28e dan) dit magazine te bestellen, samen met de kalender, magazine 2 en een agenda?
Dit ivm anders 3 x dingen opsturen...
 
ivm de magazines... er liggen hier op kantoor nog 10 exemplaren + 1 speciaal nog voor Daan. :)

Dan is het even wachten of er nog zijn terug gekomen van het verdeelcentrum. Dat kan een weekje duren.
 
Inne zou je er ook 1 voor mij achter willen leggen?

Ik wil ook graag nummer 1 & 2 en de kalender bestellen en dan ook direct me stickers betalen:)

Alvast bedankt:)
 
Inne, klopt het dat je vanaf vandaag het "full-packed" scootertuning-"prijzen" pakket kan bestellen?
Aangezien vandaag de kalender en Magazine #2 er is, en de agenda er al was...
 
Magazine

Daan. said:
Inne, klopt het dat je vanaf vandaag het "full-packed" scootertuning-"prijzen" pakket kan bestellen?
Aangezien vandaag de kalender en Magazine #2 er is, en de agenda er al was...



Is het mogelijk ook.....vanuit Aruba te bestellen?

Grtzzz,

Eldrick (Croes Tuning & Racing Parts Aruba)
 
Ja, ik zal ff kijken hoe en wat. Aangezien het dan makkelijker wordt met verzending !

@ Eldrick : uiteraard, ik ga alleen ff kijken hoeveel het kost om te verzenden !
 
Razma said:
Ja, ik zal ff kijken hoe en wat. Aangezien het dan makkelijker wordt met verzending !

@ Eldrick : uiteraard, ik ga alleen ff kijken hoeveel het kost om te verzenden !


Is goed Razma.

Ik hoor nog als het mogelijk is.

Grtzzz,

Eldrick
 
Hangt er vanaf wanneer je geld hebt overgemaakt :)
Alles tot en met afgelopen donderdag is verwerkt en/of verzonden. Vrijdag ben ik naar Hockenheim vertrokken en vandaag gaat alles weer verder :*
 
Back
Top