ScooterTuning.net Magazine... geen fictie, maar feit !

Status
Not open for further replies.
De plannen zijn er al erg lang... en eindelijk worden ze ook werkelijkheid. })

Maart 2006 zal het eerste magazine in Nederland verkrijgbaar zijn bij onder andere Bruna, supermarkten, benzinestations etc onder de naam ScooterTuning.net Magazine (hoe zal het ook anders...). Het is nu ook zeker dat het magazine ook in België te koop zal zijn.

Dankzij de uitgeverij van het Duitse Motoretta waar we intensief mee gaan samenwerken is dit allemaal mogelijk geworden !!

Het wordt een driemaandelijks magazine (dus 4x per jaar) plus 2 specials.
Kortom een magazine voor én door scooterrijders !
Prijs wordt 3 Euro

Verder ga ik hier niet over lopen blaten.
Geen woorden, maar daden... jullie zien het wel in maart !

-:-

PS: ScooterTuning.net Magazine heeft niéts met ScooterTuning Magazine te maken

[edit] de dummy-cover is klaar en gaat komende week in proefdruk.
We gaan uiteraard nog geen abo's of nummers al verkopen... het lijkt me onzin om dingen te gaan verkopen die er nog niet zijn...

dummy-cover_klein.jpg

Last edited:
Advertisement - register to remove this

Ik ben dus te vroeg gaan kijken :W. Vandaag lag ie er bij de plaatselijke Bruna nog niet. Zal morgen wel weer eens kijken. Ben benieuwd wat het nou eindelijk is geworden.

dan kank em ook wel verwachten dan dit weekend
heb een abo genomen ben benieuwd:P
ik zie hem wel verschijnen:D

Ziet er goed uit Inne :). Alleen jammer dat dat van die japanse sprinter geen poster is, maar 2 losse bladzijden :). voor de rest een superblad. Zelfs mijn vader (die een hekel aan scooters heeft) vond het tof :)

Zal vandaag ook eens kijken bij de primera wara ik men scootin ook altijd haal :). Nog niet gekeken, maar zal hem zekers ff halen.

heb het al in men handen gehad en ineens gekocht ook :)

boekje is gewoon briljant, een hele hoop beter als scootin :p

alhoewel dat ik toch wel een foutje heb gevonden dat ik wel wil vermelden, zal er asap een pic van posten :p

edit: hier is het picje dan, kan iemand me eens uitleggen wat 3-takt is ? :D :p

stnetmag.jpg

Last edited:
Net gehaald, erg strakke layout! Goede info en tenminste geen irritante std. scooter revieuws die 80% toch niet leest! (Scootin anyone?? :henko:)
Toen ik af ging rekenen zei de verkoopster: "EINDELIJK, hij is er!" Na een praatje werd me duidelijk dat ze gek werd van all die jochies die 3 weken terug al om het blad vroegen, en steeds terug bleven komen. :P

En de verkoop liep goed zei ze, erg goed zelfs!

het nummer klopt niet ofzo ik heb het gebeld en ze wisten nergens van niet eens of het wel bestond maarja dat ga ik een deze dagen wel met de trein door nederland opzoek erna.

ik krijg zojuist een mailtje:

Dear Marly,

your e-mail has arrived, but you forget some address details.
Please send us your address, so that we can send you the Magazine.

Naam:
Voornaam:
Straat:
Huisnummer:
postcode:

also we missed some bank details:

Bank:
Bankplaats:
rekeningnummer:
Nummer Bank:
BIC Nr.: From your bank, not our!
IBAN Nr.: From your bank, not our!

best regards
Motoretta ScooterTuning.net Magazine

Please answer in english or german!!!

Motoretta-Verlagsgesellschaft mbH
Wickingstr. 3a
45657 Recklinghausen
Tel. 0 23 61/9 35 80
Fax 0 23 61/1 64 95
www.motoretta.de

Tsja .. ik heb gewoon alles ingevuld enzo en dan moet ik het nog een keer doen :S
Daar heb ik dus geen zin in.

Jammer maar helaas, dan maar geen abbonement.

Cra-c-c said:
ik krijg zojuist een mailtje:
Tsja .. ik heb gewoon alles ingevuld enzo en dan moet ik het nog een keer doen :S
Daar heb ik dus geen zin in.

Jammer maar helaas, dan maar geen abbonement.

Ehm, heb je je BIC en IBAN nummers wel goed ingevuld?
Kan je hier uitrekenen, dat hebben ze nodig voor internationale transacties:

http://www.apporte.nl/toolbox/iban/index.html

Er komt binnenkort geloof ik ook een abbo kantoor in nederland, dan heb je dat allemaal niet nodig...

ja, helaas is het niet zo makkelijk voor een duits bedrijf hier een banknr te openen. Hij is aangevraagd iig

@ Martial_law : er staan nog wel meer kleine foutjes in ;)
Fogive me :*

Last edited:
Razma said:
ja, helaas is het niet zo makkelijk voor een duits bedrijf hier een banknr te openen. Hij is aangevraagd iig

@ Martial_law : er staan nog wel meer kleine foutjes in ;)
Fogive me :*

foRgive :P

we lezen dr met ze alle overheen hoor :)

Heb hem nu ook en zeker een vet blad. Heb het gelezen tot de cross en straks maar weer ff verder. Ik lees altijd alles van de scootin en dit blad nu ook. Dat van easy stuntin en die cross is zeker vet. Haal em de volgende keer weer :)

Status
Not open for further replies.
Back