ScooterTuning.net Magazine... geen fictie, maar feit !

Status
Not open for further replies.
De plannen zijn er al erg lang... en eindelijk worden ze ook werkelijkheid. })

Maart 2006 zal het eerste magazine in Nederland verkrijgbaar zijn bij onder andere Bruna, supermarkten, benzinestations etc onder de naam ScooterTuning.net Magazine (hoe zal het ook anders...). Het is nu ook zeker dat het magazine ook in België te koop zal zijn.

Dankzij de uitgeverij van het Duitse Motoretta waar we intensief mee gaan samenwerken is dit allemaal mogelijk geworden !!

Het wordt een driemaandelijks magazine (dus 4x per jaar) plus 2 specials.
Kortom een magazine voor én door scooterrijders !
Prijs wordt 3 Euro

Verder ga ik hier niet over lopen blaten.
Geen woorden, maar daden... jullie zien het wel in maart !

-:-

PS: ScooterTuning.net Magazine heeft niéts met ScooterTuning Magazine te maken

[edit] de dummy-cover is klaar en gaat komende week in proefdruk.
We gaan uiteraard nog geen abo's of nummers al verkopen... het lijkt me onzin om dingen te gaan verkopen die er nog niet zijn...

dummy-cover_klein.jpg

Last edited:
Advertisement - register to remove this

Razma said:
donderdag of ten laatste vrijdag komt het telefoonnummer online voor de info waar het magazine te koop is :)

Dus wie zeker wil weten moet nog heel ff wachten ;)

Je gaat telefoniste spelen? :P

Blijft leuk hoeveel moeite je moet doen om te zien hoe "mijn" foto's in jou blad staan :) Ooit komt er een dag dat betapress ook en deze uithoek van nederland je blad in de winkel laat verschijnen.

Balen!, Bruna is Souburg hebben ze hem nie!, ik ga donderdag maar ns bellen waar ie wel in de buurt is , miss middelburg of vliss?

Vraagje!, komt er ook een Scootertuning.net stand naar perkpolder waar ze de bladen verkopen? Zal wel makkelijk zijn, en veel mensen zullen het dan ook kopen:)

ScooterTuning.net is niet aanwezig in Perkpolder wegens de SBO races in Spa-Francorchamps. Wel @ Meppel

wanneer heb je je aangemeld ?
Aangezien betaling altijd twee dagen ofzo overheen gaat voor het ontvangen is in Duitsland. Daarna wordt het in 24u verwerkt

ik heb vorige week donderdag mijn geld voor het abo overgemaakt, alles is goed gegaan.. maar ik heb het blad nog steeds niet ontvangen

en er is wel geld afgeschreven.. hebben meer mensen hetzelfde probleempje?

Heb je het formulier volledig ingevuld ? Aangezien er ook een aantal aanmeldingen zijn zonder adres !

Daarbij duurt het uiteraard altijd wel even voor er post uit duitsland in Nederland aankomt. Dus zo gek is het niet ???
Wellicht krijg je hem gewoon deze week nog in de bus zonder problemen ?
Heb je hem volgende week nog niet ontvangen, gewoon ff mailtje zenden met je gegevens en de vraag naar merchandise@motoretta.de

ehm ... ik heb me vorige week aangemeld, geld was ook direct afgeschreven en het adres etc. klopte gewoon. Ik zie het vanzelf wel arriveren, wilde alleen ff weten of er al wat op de post is gegaan.

Ciao ..

Heb ook abbo aangevragen, iets meer als week geleden. Een machtiging, maar er is nog steeds niks afgeschreven, heb verder ook nog niks gezien/gehoord. Hoelang duurt dat normaal ong?

Ik kom net terug van bruna in maasbracht, hebben ze er nog nooit van gehoord als ik ernaar vraag. Zegt ie misschien dat we zoiets nog krijgen maar hij wist er helemaal niks van?

Weet iemand of hij in elke bruna komt?

bij de bruna en readshop in aalsmeer en hoofddorp, en de shell tankstations daar, wisten ze ook van niets.. ook nog nooit van gehoord zeiden ze.

en nog steeds geen blad in m'n brievenbus :(

robgmisku said:
en nog steeds geen blad in m'n brievenbus :(

de betalingen die donderdag zijn uitgevoerd, zijn maandag in duitsland verwerkt (er gaat altijd even overheen voor het in het buitenland ontvangen wordt) en maandag zelfs nog verzonden. Sneller kan het echt niet gaan hoor ?

komt ie eigenlijk wel in de winkels?? ;) want ik ben ook al echt overal geweest... en vandaag hadden ze nog niets... diverse bruna's, ako's, boekhandels, supermarkten benzinestations enz :P

heeft iemand em eigenlijk al wel in de winkels kunne kopen??

die heb ik, komt ook zo online en vanaf morgen werkend :)
Ben nu de mailing aan het maken van waar ie overal ligt !

Status
Not open for further replies.
Back