Hey.
zijn der prijzen te winnen?
Geachte,
ons initiatief om een scootermeeting in België te organiseren blijkt aan te slagen. De inschrijvingen blijven binnenstromen. Bedankt daarvoor. Nu bij 70 sprinters of iets meer gaan wij een stop zetten op de inschrijvingen. Maar alle personen die nu al ingeschreven zijn, zijn nog niet definitief ingeschreven. Voor dat u definitief bent ingeschreven moet u het bedrag van € 5 (voorschot) storten op ons rekeningnummer 833-5631676-17 . Van zodra dit gebeurt is bent u definitief ingeschreven. Wat moet u allemaal doen om definitief ingeschreven te zijn?
1) € 5 storten op rekeningnummer 833-5631676-17 : u zet bij melding uw naam en sprintnummer
2) stuur ons een mailtje dat u het bedrag hebt overgeschreven met naam en sprintnummer
3) u krijgt van ons dan een bevestiging van zodra we uw mailtje ontvangen en wanneer het geld op onze rekening staat
4) u bent nu definitief ingeschreven!
Met vriendelijke groeten,
Scooterteam VZW
Ja er zijn prijzen te winnen.
Elke eerste drie personen in de verschillende klasse krijgen een beker en als alles meezit krijgen de eerste drie nog iets extra. Ook elke bezoeker en deelnemer krijgt iets wnr hij/zij binnenkomt.
Is dit dan per klasse wat in eerste post staat ofniet ? Want ik heb mij ingeschreven voor standaard klasse maar ik sta in de begin post onder 70cc. Kan ik dan ook iets winnen in de standaard klasse of hoe zit dit ? Ik maak dadelijk gelijk het geld over, wil dit niet missen
Meid, ik zou het zo niet doen, van die 70 ingeschreven komen er maar 40 tot 50 opdagen! ;-) Voor een eerste sprint zou ik ongelimmiteerd laten inschrijven!!
mag je ook gelijk die 15 euro over maken inplaats van alleen 5 euro ?
Schakelbrommers mogen ook meesprinten?
Geld voor mn scoot word dalijk btw overgemaakt
Moet je betalen om voor sprint en custom apart mee te doen?