This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Scooterevent Geel zaterdag 3 mei

mooi reglement :+ ik hoop dat de mensen die het moeten gaan hanteren het ook snappen.

ik ben blij te zien dat er nog meer mensen zijn die serieus een evenement willen organiseren en niet een vrije sprint oid. als ik ergens mee kan helpen of als je vragen over iets hebt kenny@scootertuning.net

alvast een tip

4.2 Omschrijving van de straffen:
* Waarschuwing: aanspreking van de deelnemer op wangedrag of het niet naleven van de
reglementen.

DIT HEEFT GEEN NUT!!! als je je kont draait doen ze het toch weer. gelijk een officieële en bij de 2e is het einde oefening.

succes

Hey.

zijn der prijzen te winnen?

Ja er zijn prijzen te winnen.
Elke eerste drie personen in de verschillende klasse krijgen een beker en als alles meezit krijgen de eerste drie nog iets extra. Ook elke bezoeker en deelnemer krijgt iets wnr hij/zij binnenkomt.

Lijkt erop dat je gaat moetten meedoen met de 70cc klasse dan .
Heb je wel gegarandeert een beker! Eervolle overwinning tegen jezelf

Geachte,

ons initiatief om een scootermeeting in België te organiseren blijkt aan te slagen. De inschrijvingen blijven binnenstromen. Bedankt daarvoor. Nu bij 70 sprinters of iets meer gaan wij een stop zetten op de inschrijvingen. Maar alle personen die nu al ingeschreven zijn, zijn nog niet definitief ingeschreven. Voor dat u definitief bent ingeschreven moet u het bedrag van € 5 (voorschot) storten op ons rekeningnummer 833-5631676-17 . Van zodra dit gebeurt is bent u definitief ingeschreven. Wat moet u allemaal doen om definitief ingeschreven te zijn?
1) € 5 storten op rekeningnummer 833-5631676-17 : u zet bij melding uw naam en sprintnummer
2) stuur ons een mailtje dat u het bedrag hebt overgeschreven met naam en sprintnummer
3) u krijgt van ons dan een bevestiging van zodra we uw mailtje ontvangen en wanneer het geld op onze rekening staat
4) u bent nu definitief ingeschreven!

Met vriendelijke groeten,
Scooterteam VZW

gedaan XD heb ook mailtje gestuurd.

maandag sbo race lelystad, ben freaking zenuwachtig!!!!!!

hey sanneke

heeft het zin voor mij om in te schrijven omdat ik 50cc klasse rij?

ja heb dan wel gewonnen maar wil graag sprintje trekken

Meid, ik zou het zo niet doen, van die 70 ingeschreven komen er maar 40 tot 50 opdagen! ;-) Voor een eerste sprint zou ik ongelimmiteerd laten inschrijven!!

ik ben zeker aanwezig met scoot effe sprintje trekken en custom show natuurlijk vind het eig ook maar dom dat we geld zouden moeten storten wrm niet gewoon op de dag zelf betalen veel gemakelijker

grtzz

Is dit dan per klasse wat in eerste post staat ofniet ? Want ik heb mij ingeschreven voor standaard klasse maar ik sta in de begin post onder 70cc. Kan ik dan ook iets winnen in de standaard klasse of hoe zit dit ? Ik maak dadelijk gelijk het geld over, wil dit niet missen
Ja er zijn prijzen te winnen.
Elke eerste drie personen in de verschillende klasse krijgen een beker en als alles meezit krijgen de eerste drie nog iets extra. Ook elke bezoeker en deelnemer krijgt iets wnr hij/zij binnenkomt.

Er zijn momenteel 4 klasse:
- 50CC
- 70CC
- special
- super special

In elke categorie zijn er drie prijzen te winnen.

Meid, ik zou het zo niet doen, van die 70 ingeschreven komen er maar 40 tot 50 opdagen! ;-) Voor een eerste sprint zou ik ongelimmiteerd laten inschrijven!!

We hebben de limiet al naar 100 gebracht. Maarja de inschrijvingen blijven binnenkomen. We moeten iets gaan doen anders krijgen we het niet verwerkt die dag.

In de lijst van de sprintnummers kan je zien of wij je betaling ontvangen hebben of niet. Lijst met sprintnummers is geupdate.

ik vind dat dit well een thumbs up verdiend!!!!

doe dit aub meer.

ps : ik heb het voorschot betaald maar dat staat niet aangegeven op de 1ste pag. (gewoon maar ff he XD)

Schakelbrommers mogen ook meesprinten?

Geld voor mn scoot word dalijk btw overgemaakt

Moet je betalen om voor sprint en custom apart mee te doen?

Schakelbrommers mogen ook meesprinten?

Geld voor mn scoot word dalijk btw overgemaakt

Moet je betalen om voor sprint en custom apart mee te doen?

Nee voor custom moet je niet apart betalen zit bij in die 15 euro. Schakelbrommers mogen ook meedoen.